FANDOM

Ziemiomorze
Ziemiomorze
Nazwa
Japońska 陸海 (りくうみ)
Rōmaji Rikukai
Informacje
Lokacja Strefa 2 (Świat Smakoszy)
Debiut
Manga Rozdział 264
Ziemiomorze to niezwykła lokacja znajdująca się w Strefie 2 Świata Smakoszy. Posiada powierzchnię z cieczy dzięki czemu wygląda to jak morze zrobione z stałego lądu.

Środowisko

Niezwykła powierzchnia Ziemiomorza

Niezwykła powierzchnia Ziemiomorza.

Ziemiomorze jest rozległym regionem pokrytym zielonymi łąkami i dużą ilością drzew. Jego dziwna powierzchnia upodobnia je do morza, lecz jest na tyle solidna by drzewa mogły na niej rosnąć. Pojawiają się też skały, które prawdopodobnie sięgają dna i wystają ponad powierzchnię. Tak jak w przypadku morza, powierzchnia tutaj często zmienia się i porusza się jak woda a podczas burzliwych dni tworzą się ogromne fale, które przypominają góry.

Fale na Ziemiomorzu

Niespokojne fale tworzą się na powierzchni Ziemiomorza.

Dziwniejsza jest pogoda, która występuje nad Ziemiomorzem. Od czasu do czasu padają różnego rodzaju cukierki i batony. Niebo nad Ziemiomorzem usiane jest olbrzymimi lewitującymi wulkanami, które niekiedy spadają na dół. Te latające wulkany zjadane są przez olbrzymie bestie zamieszkujące w okolicy.

Fauna

Ryba z Ziemiomorza

Ryba zamieszkująca Ziemiomorze.

Ziemiomorze to spokojny region Świata Smakoszy, który zamieszkany jest przez gigantyczne jak i małe bestie nie mające wrogich intencji.

Znane bestie zamieszkujące tam to:

Historia

Wątek Ptaka Miliard

Toriko zamieszkiwał tam podczas jego półtorarocznego pobytu w Świecie Smakoszy. Sypiał na liściach gigantycznych roślin i cieszył się deszczem słodyczy. Zaopatrywał się też tam w składniki, które zabrał do Świata Ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki