FANDOM

Zastraszenie
Zastraszenia Czterech Niebiańskich Królów.png
Nazwa
Japońska 威嚇
Rōmaji Ikaku
Debiut
Manga Rozdział 2
Anime Odcinek 2
Zastraszenie to technika, dzięki której potężne osoby lub bestie budzą strach w swoich przeciwnikach, wykonując fizycznie imponujący wyczyn (np. ukazując swoją siłę lub przerażające możliwości), tworząc przerażające realistyczne iluzje przez Ostateczną Rutynę lub przez najwyższą formę zastraszenia (której używać mogą tylko zaawansowani użytkownicy Komórek Smakoszy), gdzie uwalniają Demona Apetytu czyli pół-fizyczną manifestacje siły komórek, który może wzbudzić strach w każdym słabszym stworzeniu.

Zastraszanie jest często używane do próby przestraszenia przeciwnika, co może spowodować jego ucieczkę lub dosłowne unieruchomienie w miejscu przez strach (później nazywane jest to jako "Powalenie Zastraszeniem"). W ten sposób może być wykorzystane do zakończenia konfrontacji lub sytuacji bez użycia przemocy. Zastraszanie zadziała tylko, jeśli przeciwnik jest znacznie słabsza od użytkownika, ale może być również użyte by przestraszyć wielu potężnych wojowników. Zastraszanie jest mniej efektywne na tych, którzy posiadają "determinację", aby położyć swoje życie na szali np. gdy Starjun zastosował je przeciwko Komatsu. Choć można to argumentować, że efekt został częściowo stłumiony, gdyż Starjun używał Robota GT co mogło zmniejszyć wpływ. Później, kiedy Toriko i Komatsu spotkali Starjuna osobiście, oboje wykazali podenerwowanie przy nim, choć nie użył zastraszania.

Galeria

Ciekawostki

  • Fakt, że nieludzka istota pojawia się za użytkownikiem Zastraszenia jest podobna do umiejętności "Widmowej Fali" z mangi i anime Jojo's Bizarre Adventure.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki