FANDOM

Zaćmienie Smakoszy

Zaćmienie Smakoszy

Zaćmienie Smakoszy (グルメ日食 Gurume Nisshoku) to kosmiczne wydarzenie, które zdarza się raz na kilka wieków i wraz z nim legendarne składniki z Menu Pełnego Posiłku Acacii pojawiają się w Świecie Smakoszy. Samo zaćmienie można uznać za sygnał, który oznacza ponowne pojawienie się BOGA, więc z tego powodu wielu słynnych i potężnych figur czeka na nie, aby rozpocząć wyścig do zdobycia BOGA.

Zaćmienie Smakoszy powoduje gwałtowne oziębienie klimatu przez co powstaje epoka lodowcowa.

Opowieść

Król Demonów pożera słońce

Król Demonów pożera słońce.

Istnieje stara opowieść związana z Zaćmieniem Smakoszy, która mówi, że pewnego dnia słońce zostanie pożarte przez olbrzymiego Króla Demonów. Była często opowiadana przez Boga Smakoszy Acacie jako bajka na dobranoc jego przybranym synom. Kiedy najmłodszy z nich Midora miał wątpliwość co do jej ważność w porównaniu do innych bajek, które okazały się być prawdziwe, takie jak te o Czterech Bestiach, Acacia szybko rozwiał jego wątpliwości mówiąc, że tylko zwykła bajka.

Historia

Wojna Smakoszy

Po raz ostatni Zaćmienie Smakoszy wystąpiło 500 lat temu podczas wyniszczającej Wojny Smakoszy, gdzie legendarnemu Bogowi Smakoszy Acaci udało się zdobyć BOGA. Wtedy poczęstował nim każdego ze światowych przywódców i wszystkich walczących, kończąc w ten sposób 100-letnią wojnę zapoczątkowując Erę Smakoszy.

Teraźniejszość

Podczas bieżących wydarzeń 500 lat po Wojnie Smakoszy, zaćmienie powinno pojawić się ponownie w około 1 lub 2 lata według Oddziału Smakoszy, którzy starają się zdobyć go w celu przejęcia kontroli nad zasobami żywności na świecie. Takie postępowanie może rozpocząć kolejną Wojnę Smakoszy.

Po roku lub więcej, Rala Astronom Smakoszy z Biotopu 0 zaokrąglił czas do wystąpienia zaćmienia na najbliższe sześć miesięcy najwcześniej, zatem oznacza to początek wyścigu do zdobycia BOGA przed Oddziałem Smakoszy i rozpoczyna kolejną Wojnę Smakoszy.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki