FANDOM

Złote Przyrządy Kuchenne
Złote Naczynia.png
Nazwa
Kanji 金の調理器具
Rōmaji Kin no Chōrikigu
Informacje
Typ Przyrządy Kuchenne
Debiut
Manga Rozdział 328
Złote Przyrządy Kuchenne to siedem specjalnych przyrządów, które były używane do przygotowania wszystkich składników świata i są jedynymi przyrządami, które mogą przygotować Duchowe Jedzenie.

Właściwości

Mogą być używane ciągle przez tysiące lat, ponieważ zrobione są z specjalnego "smakowego minerału" (旨みの鉱物 umami no kōbutsu) uformowanego z INNEGO i znajdującego się w bestiach na które działa jego smak. Znany jest również jako Złoty Materiał (金の素材 Kin no Sozai) lub Materiał Smakoszy (グルメマテリアル Gurume Materiaru).

Części

  • Nóż Kuchenny (包丁 Hōchō) jest zrobiony z zęba "Króla Rekinów" Raizame.
  • Garnek ( Nabe) jest zrobiony z skał "Króla Żółwi" Pandory.
  • Deska do krojenia (まな板 Manaita) jest zrobiona z ciała "Króla Korali" Koralema.
  • Patelnia (フライパン Furaipan) jest zrobiona z łuski "Łuskowego Króla" Atlantisa.
  • Chochla (おたま Otama) jest zrobiony z nogi "Króla Ośmiornic" Yamatako Orochi.
  • Fartuch (エプロン Epuron) jest zrobiony ze skóry "Króla Morza" Oceana.
  • Szpatułka (フライ返し Furaigaeshi) jest zrobiona z muszli "Króla Małży" Wielkiej Muszli.

Inne Przyrządy

  • Talerze ( Sara) mają ostre krawędzie. Alfaro używa ich jako broni.
  • Puszka (缶詰 Kanazume) służą do pieczętowania destrukcyjnych składników lub istot. Szlachta Smakoszy zamierza zapieczętować Neo w celu zapobiegnięcia jego odrodzenia. Ogrzy Mięczak został zapieczętowany w jednej a Joie zapieczętował w innej Midore.
  • Młotek (ハンマー Hanmā) i Podstawka (土台 Dodai) służą do kształtowania materiału.
  • Otwieracz do puszek (缶切り Kankiri) stworzony przez Melk Drugą służy do otwierania zapieczętowanych złotych puszek.
  • Lina ( Ito) służy do wiązania.

Historia

Wątek INNEGO

Teppei pyta Zausa, który został przywrócony do siebie widokiem Meteorytowej Przyprawy Midory o to, gdzie Joie trzyma Złote Naczynia, których używa.

Szlachta Smakoszy wyjawia Powalającemu Mistrzowi, że chcą zapieczętować Neo używając Złotej Puszki.

Komatsu poprosił Melk Drugą o stworzenie Otwieracza do Puszek, by mogł otworzyć złotą puszkę znalezioną w Złotym Labiryncie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki