FANDOM

Złoryl
Złoryl
Nazwa
Japońska ジャリラ
Rōmaji Jarira
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 688
Lokacja Strefa 7
Dieta Mięsożerny
Debiut
Manga Rozdział 297
Złoryl to gatunek naczelnego zamieszkującego w Strefie 7.

Wygląd

Złoryl to duży i muskularny goryl o pomarańczowym futrze większy od przeciętnego człowieka. Ma bardzo muskularny tors i ramiona a jego dłonie i przedramiona są bardzo duże. Ma spiczaste uszy i liczne worki pod oczami. Ma ostre zęby i oczy z kocimi źrenicami.

Zachowanie

Złoryl to dziki gatunek, który zaatakuje swojego przeciwnika bez wahania. Może nawet słuchać Hałasu Śmierci Zebry i przetrwać go nie ulegając obawom. Złoryl jak reszta naczelnych i inne bestie w Strefie 7 jest posłuszny woli Bambiny i przestrzega jej praw bez pytania.

Umiejętności

Jako naczelny z "Małpiej Restauracji", gatunek ten jest wyspecjalizowany w małpiej sztuce walki zwanej Enbu, czyli specjalnemu stylowi walki znanemu tylko naczelnym Strefy 7. Podobnie jak wiele naczelnych Górskiego Kontynentu, ten gatunek jest niezwykle wytrzymały i może przetrwać śmiertelne ataki oraz zregenerować utraconą tkankę, a przy odbiorze obrażeń ich siła może chwilowo wzrosnąć. Jego zdolności regeneracyjne są tak wielkie, że może zregenerować głowę po jej odcięciu. Posiadając poziom upolowania równy 688, Złoryl jest bardzo potężnym stworzeniem. Może wrócić do życia po skutku Hałasu Śmierci Zebry, co wskazuje, że ma silną wolę i siłę życiową.

Historia

Wątek PARY

Gdy Czterech Niebiańskich Królów dotarło głębiej Strefy 7, stanęli w obliczu małego szympansa, który wezwał resztę grupy do zaatakowania ich. Po tym jak Zebra zabił szympansa, niezliczone gatunki naczelnych przybyły i przygotowały się do walki z Niebiańskimi Królami, w tym dwa Złoryle. Jeden z nich przygotowuje się do ataku na Zebrę ale on z łatwością szybko odrywa jego głowę uderzeniem i spokojnie stwierdza, że wyśle wszystkie bestie na tamten świat, ale gdy tylko skończył mówić, Złorylowi szybko odrosła głowa. Królowie następnie próbowali odeprzeć małpy, ale ich bardzo przytłaczająca liczba okazała się dla nich zbyt wielka, ale nagle wszystkie małpy powstrzymały atak i zaczęły klęknąć przed gigantyczną małpą wielkości góry, która zbliżała się do nich. Jednakże zanim królowie mogą zmierzyć się z tym ogromnym wrogiem, wpadają w tajemniczej szczeliny w ziemi.

Ciekawostki

  • Jego nazwa to połączenie słów "Zło" i "Goryl".
  • Złoryl jest dziełem Uretsu-san z prefektury Mie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki