FANDOM

Wilk Bitewny
Wilki Bitewne
Nazwa
Japońska バトルウルフ
Rōmaji Batoru Urufu
Inne Nazwy Legendarny Król
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 6090
Lokacja Strefa 2
Status Wymarły w Świecie Ludzi
Populacja żyje w Świecie Smakoszy
Długość 18-100m
Wysokość 8-50m
Waga 11-52t
Dieta Wszystkożerny (je jedzenie tylko ze Świata Smakoszy; po przystosowaniu może zasmakować w składnikach Świata Ludzi)
Umiejętności Ekstremalna prędkość i siła
Wysoka inteligencja
Debiut
Manga Rozdział 21
Anime Odcinek 7
Wilk Bitewny to gatunek największego i najpotężniejszego wilka na świecie. Prezencja tego gatunku powoduje, że najpotężniejsze bestie drżą przed nim ze strachu, dzięki czemu zyskał przydomek Legendarnego Króla. Guinness - najpotężniejszy członek tego gatunku, jest "Królem Wilków" i jednym z Ośmiu Królów czyli ośmiu najpotężniejszych bestii na świecie.

Wygląd

Wilk Bitewny to duży wilk o białym futrze, dwoma niebieski oznaczeniami pod oczami, które są czarne z białymi różowym źrenicami i dumnej grzywie, która daje mu królewski wygląd godny jego tytułu "Legendarnego Króla". Po urodzeniu jest nie większy niż zwykły dorosły wilk, jednak w krótkim czasie może osiągnąć duży rozmiar kilku metrów wysokości jednocześnie będąc tylko szczeniakiem. Pokazano także, że starożytny Wilk Bitewny łatwo sięgał 50 metrów wysokości, pokazując, że osobniki tego gatunku mogą osiągnąć rozmiary Titanica. Wykazano, że samica nie musi być w pełnym rozmiarze, aby móc urodzić, gdyż matka Terrego była dużo mniejsza niż dorosły Wilk Bitewny.

Zachowanie

Wilki Bitewne są bardzo inteligentnymi bestiami i mogą nawet zrozumieć ludzi i odczytać emocje innych. Rodzą się z bardzo dostrojonym naturalnym instynktem odziedziczonym po swoich przodkach, którzy stoczyli wiele walk, gdyż mogą przewidywać prawie każdy atak, a nawet tworzyć strategie walki i z łatwością analizować ruchy swoich przeciwników co czyni je prawdziwymi geniuszami walk. Wilki Bitewne z natury są samotnikami i są znane z nie tworzenia więzi z kimkolwiek. Jednak Terry Cloth jest jedynym wyjątkiem od tej zasady, gdyż utworzył więź z Toriko po tym jak ten pomścił jego matkę i okazał mu współczucie. Rodzice pokazują największą sympatię i miłość swojemu potomkowi po urodzeniu, dając mu siłę i odwagę, aby sam mógł iść przez życie. Ten samotny styl życia może być tym, co doprowadziło do spadku ich populacji, gdyż tylko mała paczka z nich nadal żyje w Świecie Smakoszy.

Umiejętności

Wilk Bitewny zabija Diabelskiego Węża

Wilk Bitewny zabija Diabelskiego Węża w mgnieniu oka.

Wilk Bitewny ma jeden z najwyższych poziomów upolowania pokazanych do tej pory i jest chyba najszybszym stworzeniem na świecie; nawet nowo narodzony osobnik można przebiegnąć 100 metrów w 1,5 sekundy. Jest zastraszającą wszystkożerną bestią z bardzo ostrymi pazurami i olbrzymim apetytem, która przeraża inne bestie. Jedynym sposobem, aby sprowokować inne bestie do walki z Wilkiem Bitewnym jest użycie Woni Bitewnej, niemniej jednak, dorosły osobnik, nawet osłabiony może rozerwać na strzępy inne bestie praktycznie natychmiastowo. Posiada również ogromną siłę i jest w stanie odciąć kończyny Czterech Bestii jednym kęsem. Mają niesamowite tempo wzrostu, gdyż szczeniak jest w stanie urosnąć do ogromnych rozmiarów w niecały rok. Posiada również wysoką inteligencją, jak zauważono, że mózg Wilka Bitewnego jest 6 razy większy niż psa i ma wrodzoną zdolność do wykrywania zagrożenia.

Wilki Bitewne są naturalnie potężnymi bestiami do tego stopnia, że jeden osobnik jest jednym z potężnych Ośmiu Królów. Poza ogromną siłą posiadają "wrażliwość", która pozwala im wyczuć potencjalne zagrożenia i pomogła przetrwać masowe wymieranie.

Historia

Przeszłość

Wilk Bitewny walczy z Czterema Bestiami

Wilk Bitewny walczył z Czterema Bestiami w przeszłości.

Gatunek ten od zamierzchłych czasów znany był ze swojej przerażającej siły i strasznej szlachetnej prezencji. Nawet starożytne Cztery Bestie obawiały się jego mocy, gdyż raz walczyły z jednym a w ich pamięci zostało spotkanie z nim i nawet po wielu wiekach, wiedzą doskonale, jak przerażające i śmiertelne mogą być.

Najbardziej znaną legendą Wilka Bitewnego jest jego spotkanie z Celami Śmierci, ogromnymi roślinożernymi bestiami, które kiedyś doprowadziły świat na skraj całkowitego załamania środowiska przez spożywanie wszystkich roślin na kontynentach i migrację na inne przez morze. Grupa Celów Śmierci pozostawiła za sobą tylko śmierć, dopóki nie zostały zatrzymane i zniknęły tajemniczo na kontynencie pełnym zieleni z którego nie udało im się zjeść nawet kęsa. Wylądowały na kontynencie, który był siedliskiem jednego Wilka, który wyeliminował je wszystkie. Z tego powodu, przeszedł do historii jako wielka legendy i został postrzegany jako jedna z najsilniejszych bestii w historii.

Przetrwanie

IGO udało się przywrócić do życia samicę Wilka Bitewnego poprzez klonowanie i postanowili sprawdzić jej moc w Koloseum Smakoszy. W tym czasie Toriko i Komatsu odwiedzili koloseum i byli świadkami jej walki, jednak Toriko szybko zauważył, że jest ona w ciąży. Przerwał walkę by mogła ona w spokoju urodzić. Samica nie mogła jednak długo nacieszyć się potomkiem, gdyż po chwili została zabita przez Robota GT pilotowanego przez Beia z Oddziału Smakoszy. Jako akt miłosierdzia, Toriko przyjął młodego Wilka Bitewnego i nazwał go Terry Cloth, który następnie stał się jego wiernym zwierzęcym partnerem.

Pomimo, że uważa się je za wymarłe, Starjun ujawnił, że ich grupa może wciąż żyć głęboko w Świecie Smakoszy, pokazując, że gatunek ten jeszcze całkowicie nie wyginął.

Gdy Toriko wszedł do Świata Smakoszy, samotny Wilk Bitewny został pokazany i był to członek Ośmiu Królów.[1]

Ciekawostki

Źródła

  1. Rozdział 263

Więcej z Fandomu

Losowa wiki