FANDOM

Widmowa Bestia Heraku
Anime - Manga

Źrebię Heraklesa

Nazwa
Japońska 幻獣ヘラク
Rōmaji Genjū Heraku
Inne Nazwy Heraku
Informacje
Typ Bestii Widmo
Poziom Upolowania 6200
Lokacja Strefa 8
Dieta Powietrze
Umiejętności Nieśmiertelność, Ogromna Siła, Potężne Płuca
Debiut
Manga Rozdział 228 (wspomniany)
Rozdział 283
Anime Odcinek 139 (wspomniany)
Widmowa Bestia Heraku znana po prostu jako Heraku to potężny i legendarny gatunek bestii ze Świata Smakoszy. Uważany jest za mityczne stworzenie przez jego nieśmiertelność.[1] Herakles - najpotężniejsza członkini tego gatunku, jest "Królową Koni" i jedną z Ośmiu Królów czyli ośmiu najpotężniejszych bestii na świecie.

Wygląd

Dziecko Heraku

Niezdrowe źrebie Heraku.

Heraku przypomina konia pokrytego wzorem podobnym do lamparta (żyrafy w anime) z długą grzywą i długim ogonem. Ma dość ostrą twarz, ciemne oczy z jasnymi źrenicami, dwie szpiczaste brwi i dwa kolce na nosie. Dorosłe osobniki i zdrowe źrebaki mają zarost, który przypomina brodę i wąsy w pobliżu ich ust, długą dziko wyglądającą grzywę. Zdrowy źrebak Heraku ma umięśnione ciało w porównaniu do niezdrowego. Źrebię Heraku jest wielkości zwykłego konia, ale Herakles jest absurdalnie ogromny do tego stopnia, że ​​przewyższa bestie wielkości miasta takie jak Koń Daruma.

Umiejętności

Mówi się, że są to nieśmiertelne bestie, które się nie starzeją i mogą przetrwać nawet śmiertelne ataki. Pomimo nieśmiertelności, Heraku są zdolne do naturalnej reprodukcji, o czym świadczy zdobycie ciała dziecka Heraku przez Elga. Pokazuje to, że mogą się urodzić i naturalnie dojrzewać.[1]

Heraku są naturalnie potężnymi bestiami do tego stopnia, że jeden osobnik jest jednym z potężnych Ośmiu Królów. Poza ogromną siłą posiadają "wrażliwość", która pozwala im wyczuć potencjalne zagrożenia i pomogła przetrwać masowe wymieranie.

Regeneracja

Nieśmiertelność Heraku chroni go nie tylko przed starzeniem się, ale także przed obrażeniami które mogą być uważane za śmiertelne dla każdej inne żywej istoty. Jest w stanie przeżyć atak 100 milionów woltów a nawet pocięcie na kawałki.

Brunch podejrzewa, że podobnie jak większość innych nieśmiertelnych stworzeń w Świecie Smakoszy, nieśmiertelność Heraku polega na regeneracji komórek pluripotencjalnych. Przed tym jak komórki pluripotencjalne przyjmują obrażenia i umierają, szybko tworzyą kopie samych siebie, w ten sposób tworząc zupełnie nowe ciało.[1]

Fragmentowe Klonowanie

Elg z Oddziału Smakoszy, którego ciało połączone zostało z ciałem Heraku, jest zdolny do fragmentowego klonowania, w którym może stworzyć idealnego klona siebie z jednego fragmentu oddzielonego od jego ciała. Nawet jeśli jest on podzielony na sto kawałków, będzie on w stanie w pełni się zregenerować i wszystkie te kawałki staną się w pełni rozwiniętymi klonami Elga. Nie zostało potwierdzone czy to naturalna zdolność Heraku czy tylko Elga.

Dieta

Heraku są powietrzno-żerne co oznacza, mogą przetrwać dzięki tylko samemu powietrzu. Oddychanie jest dla nich jak jedzenie. Król Koni po zrobieniu tylko jednego wdechu może funkcjonować przez miesiąc. Jeśli się nie porusza wystarczy, że weźmie jeden wdech na rok.

Historia

Przeszłość

Dziesiątki tysięcy lat przed wydarzeniami z serii, nowo narodzony Heraku wyruszył po Tęczowych Mostach utworzonych przez POWIETRZE na inne kontynenty Świata Smakoszy by walczyć z każdym napotkanym przeciwnikiem. Jego moc była tak wielka i zyskał reputację, przez którą został nazwany "Heraklesem" i stał się znany jako jeden z Ośmiu Królów.

Ze względu na szereg wydarzeń, gatunek Heraku powoli zaczął słabnąć. To osłabienie było spowodowane przez Niebieskie Nitro, które zbierały dojrzałe POWIETRZE zanim mogło spaść na ziemię. Ze względu, że powietrze jest ich jedzeniem, Heraku potrzebują upadku dojrzałego owocu, aby mogły się pożywić, zwłaszcza podczas porodu. Gdy Niebieskie Nitro zabierały dojrzałe POWIETRZE przed upadkiem, Heraku nie miały wystarczająco świeżego powietrza. Źrebaki urodzone bez odpowiedniej ilości powietrza są słabe i bezradne. W związku z tym, nie było żadnej wzmianki o młodych Heraku, które urodziły się zdrowe i przekraczały legendarne Tęczowe Mosty przez dziesiątki tysięcy lat.

W pewnym momencie swojego życia, Elg nabył ciało dziecka Heraku, a następnie wykorzystał nieznaną procedurę by połączyć swoją górną część z dolną częścią jego ciała, która dała mu nieśmiertelność.

Heraku został wspomniany przez Elga podczas jego walki z Brunchem na Festiwalu Gotowania.

Wątek POWIETRZA

Dziecko Heraku widziane jest wraz z młodym Koniem Daruma i młodym Jednorożcem Janis pasąc się w Ogrodzie Atmosfery.

Różnice Manga/Anime

  • W mandze, ciało dorosłego osobnika pokryte jest niezliczoną ilością drobnych plamek natomiast w anime ma tylko kilka dużych plam jak żyrafa.

Źródła

  1. 1,0 1,1 1,2 Rozdział 228

Więcej z Fandomu

Losowa wiki