FANDOM

Urzekający Świat Jedzenia
Urzekający Świat Jedzenia.png
Nazwa
Japońska 妖食界
Rōmaji Yōshoku-Kai
Informacje
Przynależność Pustelnik Daruma (władca)
Lokacja Strefa 8
Debiut
Manga Rozdział 215 (wspomniany)
Rozdział 279
Anime Odcinek 128 (wspomniany)
Urzekający Świat Jedzenia to tajemnicza wioska w Świecie Smakoszy. Jest to miejsce pochodzenia i dom Bruncha.[1] Jest to również jedna z Siedmiu Cywilizacji Świata Smakoszy.[2] Pierwszy raz został wspomniany przez Munageha na Festiwalu Gotowania, kiedy zapowiadał Bruncha. Według Bruncha to miejsce jest domem dla wielu różnych stworzeń począwszy od Oni, Kapp, Darum i innych potężnych stworzeń zamieszkujących w Świecie Smakoszy, jednak nikt tam nie jest potężny jak "Powalający Mistrz" Jirou. Restauracja Bruncha "Zamek Tengu" znajduje się tam.[3][4]

Lokacja

Lokacja Urzekającego Świata Jedzenia.png

Lokacja Urzekającego Świata Jedzenia.

Znajduje się na północ od Wyspy Yutou na głównej wyspie Strefy 8. Znajduje się w ogromnej jaskini, która chroni mieszkańców przed różnymi typami deszczu padającego w Strefie 8.

Wygląd

Urzekający Świat Jedzenia to średniej wielkości miasteczko z wielkim drzewem na drugim końcu. Jest ulokowany w jaskini a latarnie są wykorzystywane jako źródło światła. Budynki wykonane w większości są z kamieni i ziemi. Nawet ścieżki i schody wykonane są ze skał i gleby.

Kultura

W Świecie Smakoszy istnieje system wymiany składników za inne produkty i usługi, więc obowiązuje on także w Urzekającym Świecie Jedzenia. Wszyscy są tam potężni, gdyż zdobycie chociaż jednego składnika w Świecie Smakoszy jest wyjątkowym osiągnięciem. Mieszkańcy są również bardzo utalentowani, jak jedna osoba odwróciła 2000 kulek takoyaki w sekundę, co jest nie możliwe, nawet dla użytkownika Honoru Jedzenia jak Komatsu. Inna osoba nauczyła się sztuki tworzenia noży kuchennych od Melka, który odwiedził to miejsce półtora roku przed wizytą Czterech Niebiańskich Królów i Komatsu. W sklepie sprzedają wyjątkowe bronie i zbroje, którymi interesował się nawet Coco. Jest także sklep posiadający produkty przeznaczone dla osób powyżej 18 roku życia. Większość serwowanego tam jedzenia zawiera gałki oczne, co dla Sunny'ego jest obrzydzeniem ale Toriko twierdzi, że są one smaczne.

Mieszkańcy

Mieszkańcy Urzekającego Świata Jedzenia.png

Mieszkańcy Urzekającego Świata Jedzenia.

Mieszkańcy i bestie Urzekającego Świata Jedzenia przypominają stworzenia z japońskiego folkloru i mitów. Mają bardzo różne i dziwne wyglądy, ale wbrew pozorom, są bardzo przyjaźni. Niektóre z ras, które żyją tutaj, jak Kappy i Oni pochodzą z ich własnych odrębnych ojczyzn, skąd ich rasy pochodzą, co sprawia, że ​​ta wioska pełna jest różnorodności i kultur.

Niektórzy obywatele wydają się nie być żywymi istotami, przez co można określić ich jako nieumarłe jednostki. Nie wiadomo, czy są gatunkami, które przypominają martwe istoty lub rzeczywiście są nieżywi.

Pochodzenie

Pochodzenie potwornych mieszkańców Urzekającego Świata Jedzenia związane jest bezpośrednio z Nitro, gdyż setki tysięcy lat wcześniej ich przodkowie byli kiedyś zwykłymi ludźmi, którzy zostali porwani przez starożytne Cztery Bestie i wstrzyknięto im Komórki Smakoszy, które spowodowały, że ich ciała zmutowały się w znacznym stopniu i zyskały potworny wygląd. Ich potomkowie stali się mieszkańcami Urzekającego Świata Jedzenia.

Ciekawostki

  • Urzekający Świat Jedzenia, ze względu na obecność istot typowych dla japońskiego folkloru, może opierać się na Kakurezato (Ukrytej Wiosce), mitycznych wioskach ukrytych w górach i zaludnionych przez youkai i demony, gdzie czas płynie w inny sposób, jak w mitach.

Źródła

  1. Rozdział 215
  2. Rozdział 277
  3. Rozdział 230
  4. Rozdział 243

Więcej z Fandomu

Losowa wiki