FANDOM

Tygrys Brandy
Manga - Anime

Tygrys Brandy

Nazwa
Japońska ブランデータイガー
Rōmaji Burandētaigā
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 53
Lokacja Pijacki Archipelag
Długość 5m
Wysokość 2,5m
Waga 2t
Cena 200 jenów za 100g
500.000 jenów za litr brandy
Debiut
Manga Rozdział 176
Anime Odcinek 101
Tygrys Brandy jest jedną z wielu pijanych bestii na Pijackim Archipelagu.

Wygląd

Jest to duży brązowy tygrys z bardzo sterczącym futrem również na ogonie. Ma bardzo oszołomiony wygląd i zaczerwienienia na twarzy ze względu na jego ciągłą nietrzeźwość. W anime widać, że jego paski są przezroczyste i można zobaczyć przez nie krew brandy wewnątrz jego ciała.

Zachowanie

Tygrys Brandy, podobnie jak większość bestii na Pijackim Archipelagu, jest bardzo pijany i porusza się w niepewny sposób. Jednak w przeciwieństwie do innych bestii jest bardzo delikatny i nie ma wrogich zamiarów. Nie będzie miał nic przeciwko, jeśli trochę jego krwi zostanie pobrane na drinka.

Historia

Wątek Bankowego Owocu

Toriko i Komatsu spotkali Tygrysa Brandy podczas ich podróży po Pijackim Archipelagu. Początkowo Komatsu bał się go, lecz Toriko rozwiał jego strach tłumacząc, że Tygrysy Brandy są naprawdę spokojnymi bestiami. Toriko następnie zrobił małe nacięcie w pobliżu jego tylnej części by pobrać trochę jego krwi brandy na drinka. Tygrysowi to nie przeszkadzało i udał się dalej w swoją drogę, pozostawiając dwóch przyjaciół cieszących się dobrym drinkiem. W anime Toriko nie pobierał jego krwi, a Tygrys podszedł i napił się z Źródła Brandy.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki