FANDOM

Tygrys Asura
Manga - Anime

Tygrys Asura

Nazwa
Japońska 阿修羅タイガー
Rōmaji Ashura Taigā
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania Niezmierzony
48~53 w T:GS2
Lokacja Podziemny Las
Długość 70m
Wysokość 30m
Waga 720t
Dieta Mięsożerny
Debiut
Manga Rozdział 111
Anime Odcinek 49
Gra Toriko: Gourmet Survival 2
Tygrys Asura to ogromny ssak zamieszkujący w Podziemnym Lesie.

Wygląd

Jest to olbrzymi żółty tygrys z sześcioma nogami i szczególnie zauważalnymi trzema głowami połączonymi ze sobą. Dzięki temu ma trzy paszcze, cztery uszy, trzy nosy i czwórkę oczu. Każda głowa ma kły różnie ułożone w stosunku od innych, lewa głowa ma kły skierowane do góry, środkowa skierowane w dół a prawa ma jeden kieł skierowany do góry a drugi w dół.

Zachowanie

To jest agresywna i bezlitosna bestia. Gdy już skupi swój wzrok na ofierze to będzie ją ścigał nieubłaganie. A jeśli inny drapieżnik spróbuje uchwycić jego zdobycz zaangażuje się w walkę niszczącą wszystko na swojej drodze z której wyjdzie tylko jeden.

Umiejętności

Jako bestia ze Świata Smakoszy, posiada niesamowitą siłę i wytrzymałość oraz w ogóle nie odczuwa wpływu intensywnej grawitacji Podziemnego Lasu. Okazał się też bardzo twardy, gdyż otrzymał tylko małe nacięcie na jego łapie od Nożnego Noża Toriko, potem walczył na równi z Królem Landerem. Jednak to nie był wyzwaniem dla Jirou, który łatwo go przestraszył, używając Powalenia Zastraszeniem i zmusił do ucieczki.

Historia

Wątek Rzeczywistości Świata Smakoszy

Kiedy Toriko postanowił wejść do Świata Smakoszy przed ukończeniem treningu wybrał drogę przez Wodospad Żyć. Skacząc z klifu został zaatakowany przez Oddechowego Smoka i spadł do Podziemnego Lasu, gdzie szybko przegrał z panującą tam grawitacją. Po chwili ukazał się przed nim Tygrys Asura, który zamierzał zrobić sobie z niego posiłek. Na szczęście Toriko mógł uwolnić Nożny Nóż, który tylko lekko zadrasnął bestię. Poirytowany drapieżnik uderzył Toriko, który wpadł na Króla Landlera. Tygrys Asura wdał się w walkę z przeciwnikiem by odzyskać swoją zdobycz co dało Toriko czas na ucieczkę.

Później, gdy Toriko został uratowany przez Jirou od grupy Mamyuu Tygrys Asura i Król Lander pojawiają się ciągle walcząc. Jirou uważając bestie za irytujące szybko uspokoił je swoim Powaleniem Zastraszeniem co spowodowało ucieczkę obu bestii.

Różnice Manga/Anime

  • W anime jego sierść jest żółta z białymi dodatkami, natomiast w mandze i innych mediach jest cały żółty.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki