FANDOM

Twierdzowy Nosorożec
Twierdzowy Nosorożec
Nazwa
Japońska 要犀(ようさい)
Rōmaji Yōsai
Informacje
Typ Bestii Skorupiak
Poziom Upolowania 927
Lokacja Świat Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 263
Twierdzowy Nosorożec to ogromny nosorożec-skorupiak zamieszkujący w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Twierdzowy Nosorożec to gigantyczny czworonóg, który wielkością dorównuje dużej wyspie. Dolna część jego jest jasnego koloru a większość górnej części pokryta jest grubym ciemnym pancerzem, który obejmuje jego długi ogon, stawy nóg (przypominając naramienniki ) i plecy. Jego głowa również pokryta jest pancerzem, jednak przypomina on bardziej łuski. Posiada trzy zakrzywione rogi (dwa nad oczami i jeden na nosie) a między oczami wydaje się mieć wbudowane małe okna.

Forteca

Najbardziej zauważalną cechą Twierdzowego Nosorożca jest to, że na plecach posiada coś, co wydaje się być gigantyczną metalową twierdzą złożoną z kilku budynków i silnie uzbrojoną w karabiny i moździerze. Konstrukcja ta opiera się na dużej platformie pancerza obejmującego jego grzbiet. W centrum twierdzy jest bardzo duży budynek pokryty kilkoma ostrzami przypominającymi kolce, kilkoma małymi działami i jednym dużym zamontowanym w budynku. Dookoła tego budynku są mniejsze, wysokie cylindryczne budynki zakończone kopułami z licznymi prostokątnymi oknami. Pomiędzy mniejszymi budynkami zamontowane są małe działa.

Zachowanie

Wydaje się być obojętny na wszystko co nie jest na tyle znaczące, aby pozyskać jego uwagę.

Umiejętności

Posiadając poziom upolowania równy 927 jest potężną bestią. Jego pancerz jest niezwykle wytrzymały, gdyż został niewzruszony uderzeniem Latającego Widelca Toriko, który po prostu odbił się od niego.

Historia

Ta bestia po raz pierwszy była widziana w Świecie Smakoszy po tym jak Toriko rzucił Latającym Widelcem w Oddechowego Smoka. Po tym jak technika ta minęła Oddechowego Smoka i Skrzydłizliego, leciała dalej aż uderzyła w niego i odbiła się w stronę Burzliwego Diabła.

Ciekawostki

  • Twierdzowy Nosorożec jest dziełem Moriageeru-san z prefektury Fukuoka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki