FANDOM

Toru
Toru (anime)
Nazwa
Japońska とおる
Rōmaji Tōru
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Ico igo IGO
Zajęcie Strażnik
Debiut
Manga Rozdział 111
Anime Odcinek 49
Galeria

Toru jest strażnikiem Biura Ochrony IGO stacjonującego przy Osiemnastej Barierze na Wyspie Zabel.

Wygląd

Toru jest średniego wzrostu mężczyzną w średnim wieku o ciemnych kręconych włosach. Nosi standardowy mundur Biura Ochrony IGO. Nosi także okulary przeciwsłoneczne.

Osobowość

Toruń jest bardzo tchórzliwym człowiekiem i gdy na co dzień idzie do pracy jest śmiertelnie przerażony i martwi się, że może zostać zaatakowany przez dzikie bestie. Wydaje się być podręcznikowym strażnikiem, który jest skuteczny w wykonywaniu swoich obowiązków, tak bardzo, że nawet, gdy ktoś tak sławny i doświadczony jako Powalający Mistrz Jirou przybył do Osiemnastej Bariery to wciąż prosił o zgodę dla niego.

Umiejętności

Jako strażnik Osiemnastej Bariery Toru jest odpowiedzialny za zatrzymanie nieupoważnionych wejść do Świata Smakoszy, chyba, że zostaną zatwierdzone przez przełożonych. Stacjonując na Wyspie Zabel narażony jest na niecodzienne działalności ze Świata Smakoszy, lecz jest widocznie na to przygotowany.

Historia

Wątek Rzeczywistości Świata Smakoszy

Po tym jak szef Elboh widział skok Toriko z Wodospadu Żyć, Toru przybiega z raportem, że ktoś sławny przybył i prosi o zezwolenie na wejście do Świata Smakoszy.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało ujawnione dopiero w Tomie 29.5.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki