FANDOM

Tokage
Tokage.png
Nazwa
Japońska 透影
Rōmaji Tokage
Informacje
Typ Bestii Widmo
Poziom Upolowania 295
Lokacja Świat Smakoszy
Długość Zmienna
Wysokość 2mm
Waga Zmienna
Umiejętności Zmiana Kształtu, Latanie
Debiut
Manga Rozdział 241
Anime Odcinek 142
Tokage to niezwykła bestia widmo ze Świata Smakoszy, która ma niesamowitą zdolność do zmiany swojego ciała w ciecz.

Wygląd

Tokage to duża czarna masa o wyglądzie węża z żółtymi oczami i czerwonymi źrenicami. Jest w stanie swobodnie zmieniać swój kształt począwszy od stanu stałego do stanu ciekłego oraz może dowolnie zmieniać swoją wielkość. Przymrużone tęczówki i rozwidlony język, upodobniają go do węża, lecz nie ma widocznych nozdrzy. Końcówka ogona jest zaokrąglona i spłaszczona.

Umiejętności

Tokage jest w stanie przekształcić swoje ciało w czarną ciekłą substancję i może do woli zmieniać swój rozmiar i kształt. W związku z tym może on zmieniać swój kształt w różne postaci, takie jak tkanina, która można owinąć się wokół ciała jego właściciela lub w kształt sprasowanej spodka znacznie mniejszego niż jego prawdziwa postać. Oznacza to również może zniwelować szkody wynikające z uderzenia, jak widać, gdy spadł na ziemię i skroplił się. Zmieniając swój kształt na spodek, jest w stanie unosić się w powietrzu, nadając mu wygląd latającego spodka; inni mogą stać na nim, podczas gdy nie kręci się w tej postaci, co czyni go idealną platformą do podróży.

Tokage może podzielić się na wiele płynnych klonów, które są w stanie swobodnie poruszać się pod ziemią i przewozić osób w locie owijając się wokół ich ciał. Posiada również bardzo dobry słuch, gdyż usłyszał Joiego, gdy ten unosił się w powietrzu.

Techniki

  • Lewitacja: Przez skroplenie się i wirowanie z dużą prędkością może stworzyć wystarczająco dużą siłę dośrodkową przeciwstawiającą się grawitacji i dzięki temu może się unosić w powietrzu.
  • Klonowanie: Tokage wykazał zdolność klonowania się.
  • Skraplanie: Tokage może zmienić swoje ciało w ciecz i dzięki temu może uniknąć obrażeń.

Historia

Joie przybył na Festiwal Gotowania na latającym spodku, którym okazał się być przekształcony Tokage, który szybko powrócił do swojej prawdziwej postaci i spadł na ziemię, gdzie zmienił się w ciecz i owinął się wokół ciała Joiego.

Kiedy Meteorytowa Przyprawa Midory miała uderzyć w Wyspę Gotowania, Joie nakazał Tokage zabrać wszystkich obecnych członków NEO w bezpiecznie miejsce. Tokage podzielił się na klony i pojawił się przy każdym członku NEO w tym samym momencie, zabierając ich.

Galeria

Ciekawostki

  • Tokage to japońskie słowo "Jaszczurka", ale to składa się z kanji "Przezroczysty" i "Cień".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki