FANDOM

Titan
Seki
Nazwa
Japońska タイタン
Rōmaji Taitan
Inne Nazwy Seki-tan
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Szef Oddziału firmy Sprawy Handlowe Wiewiórki Tygrysiej
Zajęcie Bloger
Status Personalny
Relacje Nienazwana żona
Debiut
Manga Rozdział 66
Anime Odcinek 24
Głosy
Japoński Tone Kentarou
Titan znany jako Seki-tan jest Szefem Oddziału firmy Sprawy Handlowe Wiewiórki Tygrysiej, który jest znany ze swojego bloga o nazwie "Blog Seki-tana".

Wygląd

Jest mężczyzną w średnim wieku. Na czubku głowy jest łysy a po bokach ma ciemne włosy, których bokobrody lekko zakręcają na końcach w stronę oczu. Zazwyczaj ubrany jest w garnitur.

Osobowość

Niewiele o nim wiadomo, ale jest smakoszem i uwielbia blogować o swoich codziennych zajęciach i jedzeniu. Lubi wychodzić i pić z kolegami. Lubi także blogować i wydaje się, że wiele osób śledzi jego blog. Spędza większość czasu w biurze, głównie ze względu że jego żona jest zła na niego z powodu przynoszenia przypadkowych wizytówek niektórych hostess do domu.

Historia

Wątek Stuletniej Zupy

Seki i przyjaciele

Titan, Doragon i Macross rozkoszują się jedzeniem Setsuno.

Gdy Titan i jego przyjaciele poszli po pracy coś zjeść, zauważyli, że Jadalnia Setsuny jest otwarta. Titan szybko napisał o tym na swoim blogu przez co przed restauracją szybko pojawił się tłum ludzi. Po wyjściu Toriko i Komatsu, Setsuno postanawia otworzyć restauracje dla wszystkich, którzy zebrali się na zewnątrz, co jest niesamowite gdyż Setsuno nigdy nie bierze klientów bez rezerwacji. Wszyscy w tym Titan i jego przyjaciele, delektowali się pysznym jedzeniem zrobionym przez Setsuno.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało ujawnione w Tomie 29.5.