FANDOM

Thor
Toll
Nazwa
Japońska トール
Rōmaji Tōru
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Ico igo IGO
Zawód Policja Smakoszy
Łowca Smaków Łowca Smaków (kiedyś)
Debiut
Manga Rozdział 8
Galeria

Thor był kapitanem Policji Smakoszy do czasu gdy został zabity.

Wygląd

Był wysokim mężczyzną o bardzo wyrazistych kościach policzkowych. Nosił pokrzywiony kapelusz, gruby płaszcz i miecz przyczepiony do pleców. Często widziany był z cygarem w ustach.

Osobowość

Był lojalnym i szanowanym oficerem, który walczył o sprawiedliwość. Był kiedyś również słynnym Łowcą Smaków co pokazuje, że był odważnym i pewnym siebie człowiekiem.

Umiejętności

Niewiele wiadomo o umiejętnościach Thora, ale kiedyś był profesjonalnym Łowcą Smaków. Dyrektorzy IGO wykazali wielki szok, gdy dowiedzieli się o jego śmierci. Na podstawie tego można stwierdzić, że był dość silny, lecz nie mógł się równać z potwornie silnym Starjunem i jego najnowszym Robotem GT. Nosił ze sobą miecz co oznacza, że był szermierzem, choć jego umiejętności pozostają nieznane.

Historia

Przeszłość

W przeszłości był Łowcą Smaków o bogatym dorobku, lecz zrezygnował z tego i został członkiem Policji Smakoszy.

Wątek Rozdymkowego Wieloryba

Był widziany jako pasażer w pociągu do Miasta Wróżb. Później próbuje aresztować Starjuna w jego Robocie GT przy wejściu do Labiryntowej Jaskini za zamordowanie wielu bestii i Łowców Smaków. Jednakże mimo swojej reputacji zostaje zabity przez Starjuna. Wkrótce o jego śmierć zostali poinformowani dyrektorzy IGO, którzy zostali zszokowani tym faktem.

Różnice Manga/Anime

Z nieznanych przyczyn, Thor i sceny z jego udziałem nie zostały pokazane w anime, natomiast zostały zastąpione przez Tinę, która napotkała Starjuna i nic się jej nie stało. Thor nie zostaje nawet wspomniany na spotkaniu dyrektorów IGO.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki