FANDOM

Terraformer
Terraformer.png
Nazwa
Japońska テラフォーマー
Rōmaji Terafōmā
Informacje
Typ Bestii Owad
Poziom Upolowania Niezmierzony
Lokacja Urzekający Świat Jedzenia
Debiut
Manga Rozdział 280
Terraformer to gatunek humanoidalnych karaluchów, które wyewoluowały na Marsie.

Wygląd

Mają humanoidalną budowę ciała. Mają ciemną skórę, okrągłe czarne oczy bez źrenic, czułki i są bardzo umięśnione. Widziany osobnik ubrany był w togę.

Zachowanie

Język którym się porozumiewają używa dźwięku "jyo".

Historia

Wątek POWIETRZA

Gdy Czterech Niebiańskich Królów i Komatsu dotarli do Urzekającego Świata Jedzenia, Mappy zaczął przedstawiać wiele rodzajów stworzeń. Jednym z nich był Terraformer a Sunny był wstrząśnięty gdy dowiedział się, że to karaluch z Marsa.

Później gdy Niebiańscy Królowie i Wojownicy Bestie Urzekającego Jedzenia zdołali zdobyć POWIETRZE, mieszkańcy Urzekającego Świata Jedzenia w tym Terraformer przybyli do nich by razem świętować zdobycie i skosztować legendarnego składnika.

Ciekawostki

  • Podczas gdy nienazwany jest to napewno Terraformer, rasa pochodząca z mangi Terra Formars, która gościnnie pojawia się w serii Toriko. Autor tamtej mangi i Mitsutoshi Shimabukuro mieli razem wywiad.
    • Jako że nigdy nie został oficjalnie nazywany Terraformerem w Toriko' to nie wiadomo, czy jest to rzeczywista nazwa gatunku w tej serii.
  • W przeciwieństwie do bardziej dzikich osobników widzianych w serii Terra Formars, Terraformer widziany w Urzekającym Świecie Jedzenia jest pokojowo nastawiony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki