FANDOM

Szlachta Smakoszy
Szlachta Smakoszy.png
Nazwa
Japońska グルメ貴族
Rōmaji Gurume Kizoku
Informacje
Baza Jadalna Planeta (Świat Smakoszy)
Status Aktywna
Debiut
Manga Rozdział 55 (wspomniana)
Rozdział 279
Anime Odcinek 18 (wspomniana)

Szlachta Smakoszy odnosi się do grupy bardzo wpływowych Niebieskich Nitro z Świata Smakoszy, które zamieszkują na tajemniczej Jadalnej Planecie. Posiadają połączenie z Menu Pełnego Posiłku Acacii i najwyraźniej spotkały się dawno temu z Boginią Kucharzy Froese.

Termin ten jest używany także by opisać arystokratów z dawnych lat Ery Smakoszy.

Historia

Wątek Kukurydzy BB

Szlachta Smakoszy została wspomniana przez Toma jako arystokraci z dawnych czasów, którzy jako jedyni mieli dostęp do pysznej Kukurydzy Błękitnej Krwi, której używali jako przekąski. Kukurydza Błękitnej Krwi została prawdopodobnie tak nazwana, ze względu na "błękitną" krew płynącą w ich żyłach.

Wątek POWIETRZA

Po tym jak Joie dotarł na tajemniczą Jadalną Planetę, był w stanie spotkać się z członkami potężnej Szlachty Smakoszy, którzy siedzieli przy stole spotkań umieszczonym na niezwykle wysokim filarze. Potężnie zbudowany Niebieski Nitro przypomniał, że Joie jest drugim człowiekiem, który kiedykolwiek do nich dotarł po Froese. Kiedy Joie zapytał czy udało mu się dotrzeć do nich dzięki jego Szczęściu Jedzenia i czy rozkwitnięcie jego Szczęścia Jedzenia było spowodowane przebudzeniem Menu Pełnego Posiłku Acacia, kobieta Nitro w podeszłym wieku odezwała się i powiedziała mu, że menu jest rzeczywiście warunkiem przebudzenia Szczęścia Jedzenia, ale będzie to impuls, który naprawdę pozwoli rozkwitnąć Szczęściu Jedzenia. Joie dzięki tym informacjom uświadamia sobie, że nie może pozwolić na to ktoś inny zdobył boskie Menu Pełnego Posiłku i wzywa swoich podwładnych do rozpoczęcia przygotowań, twierdząc, że to powinien zająć się menu tak by szlachta nie musiała splamić sobie rąk. Następnie informuje ich, że "Arka" została ukończona.

Członkowie

Szlachta Smakoszy
ParaMS.png ATOM (Nitro)MS.png NOWOŚĆ (Nitro)MS.png INNY (Nitro)MS.png
PARA ATOM * NOWOŚĆ * INNY *
POWIETRZE (Nitro)MS.png SzlachtaSmakoszy4MS.png SzlachtaSmakoszy5MS.png SzlachtaSmakoszy7MS.png
POWIETRZE ZIEMIA * BÓG CENTRUM

Więcej z Fandomu

Losowa wiki