FANDOM

Szalona Salsa
Szalona Salsa.png
Nazwa
Japońska クレイジーサルサ
Rōmaji Kureijī Sarusa
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 650
Lokacja Strefa 7
Dieta Mięsożerny
Debiut
Manga Rozdział 297
Szalona Salsa to gatunek naczelnego zamieszkującego w Strefie 7.

Wygląd

Szalona Salsa jest chudym stworzeniem o różowawym futrze dorównującym wysokością Toriko. Jego kończyny są bardzo zwinne i ma trochę mięśni na klatce piersiowej i brzuchu. Jego cienkie i zwinne kończyny doskonale nadają się do wykonywania technik Enbu.

Zachowanie

Gatunek ten jest dość złośliwy i wydaje się cieszyć z tańca. Wydaje się też cieszyć denerwowaniem przeciwników, takim zachowaniem jak tańczenie przed nimi lub pierdzenie w ich kierunku. Szalona Salsa jak reszta naczelnych i inne bestie w Strefie 7 jest posłuszny woli Bambiny i przestrzega jej praw bez pytania.

Umiejętności

Jako naczelny z "Małpiej Restauracji", gatunek ten jest wyspecjalizowany w małpiej sztuce walki zwanej Enbu, czyli specjalnemu stylowi walki znanemu tylko naczelnym Strefy 7. Podobnie jak wiele naczelnych Górskiego Kontynentu, ten gatunek jest niezwykle wytrzymały i może przetrwać śmiertelne ataki oraz zregenerować utraconą tkankę, a przy odbiorze obrażeń ich siła może chwilowo wzrosnąć. Posiadając poziom upolowania równy 650, Szalona Salsa jest bardzo potężnym stworzeniem.

Historia

Wątek PARY

Gdy Czterech Niebiańskich Królów dotarło głębiej Strefy 7, stanęli w obliczu małego szympansa, który wezwał resztę grupy do zaatakowania ich. Po tym jak Zebra zabił szympansa, niezliczone gatunki naczelnych przybyły i przygotowały się do walki z Niebiańskimi Królami, w tym Szalona Salsa. Toriko próbuje walczyć z nią, ale jej szybkie ruchy taneczne sprawiają, że trudno ją trafić, a nawet wtedy, gdy Toriko odciął jej prawą nogę i uderzył ją Gwożdżącym Uderzeniem bestia szybko regeneruje uszkodzone tkanki i kończynę. Następnie pierdzi w stronę Toriko ku jego irytacji. Królowie następnie próbowali odeprzeć małpy, ale ich bardzo przytłaczająca liczba okazała się dla nich zbyt wielka, ale nagle wszystkie małpy powstrzymały atak i zaczęły klęknąć przed gigantyczną małpą wielkości góry, która zbliżała się do nich. Jednakże zanim królowie mogą zmierzyć się z tym ogromnym wrogiem, wpadają w tajemniczej szczeliny w ziemi.

Ciekawostki

  • Szalona Salsa jest dziełem fana z Tokio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki