FANDOM

Szał
Szał
Nazwa
Japońska ランペイジ
Rōmaji Ranpeiji
Informacje
Typ Bestii Demon
Poziom Upolowania 388
Lokacja Świat Smakoszy
Wysokość 70m
Waga 12.000t
Cena 200 jenów za 100g
Debiut
Manga Rozdział 247
Szał to olbrzymia i nieco humanoidalna bestia ze Świata Smakoszy.

Wygląd

Szał jest ogromny i mocno przewyższa wysokich ludzi czyniąc, że wyglądają jak robaki w porównaniu z nim. Jego ciało jest duże i muskularne. Ma przygarbioną postawę i napuchniętą szyję. Jego nogi zginają się w przeciwną stronę niż u człowieka oraz jego lewa noga jest dłuższa niż po prawej stronie. Jego lewa ręka jest muskularna i wygląda jak ręka człowieka z czterema widocznymi palcami, natomiast jego prawa ręka jest duża i w kształcie maczugi. Ma okropną humanoidalną twarz z dużymi wyłupiastymi ludzkimi oczami, ludzkim nosem i szerokim uśmiechem. Wszystkie te elementy nadają jego twarzy przerażający wygląd. Ma większe czoło i długie ciemne włosy z tyłu głowy i na szyi, które wyglądają jak dredy.

Umiejętności

Jako bestia pochodząca ze Świata Smakoszy, Szał jest potężniejszy niż jakakolwiek bestia w Świecie Ludzi. Jego poziom upolowania wynoszący 388 wskazuje, że jest niezwykle potężny.

Historia

Tornasmok, Szał i Ośmiornicopart Midory na Wzgórzach Wolnego Deszczu

Tornasmok, Szał i Ośmiornicopart Midory na Wzgórzach Wolnego Deszczu.

Kiedy Midora przybył na swoim Ośmiornicoparcie na Wzgórza Wolnego Deszczu by zmierzyć się z Ichiryuu, towarzyszyły mu Szał i Tornasmok, które wydawały się być pod jego kontrolą. Zanim uczniowie Acaci przenieśli się na Błądzące Wyspy, Ichiryuu pozostawia Szał i Tornasmoka by zajęli się nimi Atashino i Melk Pierwszy.

Ciekawostki

  • Szał został stworzony przez Surprised-Human z Tokio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki