FANDOM

Strefa 7
Strefa 7.png
Nazwa
Japońska エリア 7
Rōmaji Eria 7
Inne Nazwy Górski Kontynent (山の大陸 Yama no Tairiku)
Małpia Restauracja (モンキーレストラン Monkīresutoran)
Informacje
Typ Kontynent
Przynależność Bambina (władca)
Lokacja Świat Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 246
Strefa 7 znana jako Górski Kontynent jest jednym z ośmiu głównych kontynentów Świata Smakoszy i jest to miejsce, gdzie znajduje się zupa z Menu Pełnego Posiłku Acacii. Kontynentem tym nie rządzi Bambina, jeden z Ośmiu Królów tylko Instruktorzy Enbu.

Lokacja

Kontynent ten znajduje się na południowy-wschód od Świata Ludzi. Od północy sąsiaduje z Strefą 8 a od południowego zachodu z Strefą 6.

Geografia

Krajobraz Strefy 7.png

Ogromny krajobraz Strefy 7.

Strefa 7 zaraz po Strefie 4, jest największym kontynentem na świecie. Obejmuje powierzchnię 840 milionów kilometrów kwadratowych a jej krajobraz stanowią olbrzymie góry, drzewa, kwiaty, rzeki i jeziora. Przyroda kontynentu jest gigantycznych rozmiarów, że drzewa przebijają chmury nad nimi i nawet lokalne "małe" owady w Strefie 7 są większe nawet niż Pociąkin, którego ciało ma długość 2 km.

70% tego kontynentu obejmują góry. Strefa 7 podzielona jest na 4 części, które rządzone są przez Instruktorów Enbu a na jego środku znajduje się Góra 100G.

Lokacje

Mieszkańcy

Nienazwane bestie Strefy 7.png

Kilka z wielu drapieżników Strefy 7.

Strefę 7 zamieszkują różne gigantyczne bestie i rośliny, które łatwo deklasują nawet największe istoty Świata Ludzi i są zbliżone wielkością do przeogromnej Herakles. Rośliny i bestie zawdzięczają swe rozmiary PARZE, legendarnemu składnikowi, który dostarcza im niezbędnych wartości odżywczych. Te ogromne bestie mają poziomy upolowania około 600, co czyni je bardzo niebezpiecznymi stworzeniami. Głównymi mieszkańcami kontynentu są różnorodne naczelne, zarówno duże jak i małe. "Król Małp" Bambina rządzi całym kontynentem i nawet bestie inne niż naczelne posłusznie przestrzegały praw Instruktorów Enbu dotyczących bezsensownego drapieżnictwa, gdzie musiały otrzymać ich pozwolenie na zabicie czegokolwiek aż do czasu buntu zapoczątkowanego przez Czterech Niebiańskich Królów.

Mniejsze wyspy odłączone od głównego kontynentu posiadają bestie i rośliny, które są o wiele mniejsze niż te na głównym kontynencie, lecz nadal są dużo większe niż organizmy zamieszkujące Świat Ludzi.

Znane Bestie

Znane Rośliny

Cywilizacja

Ruiny cywilizacji Strefy 7.png

Ruiny cywilizacji Strefy 7.

Jedna z Siedmiu Cywilizacji była kiedyś na tym kontynencie ukryta głęboko pod ziemią. Jednak cywilizacja ta upadła nieznanych z przyczyn. Dawno temu podobnie jak Urzekający Świat Jedzenia, została utworzona przez zmutowanych ludzi, którzy zostali porwani i zniewoleni przez Niebieskie Nitro. Jednak wśród tych zmutowanych ludzi mieszkały również Czerwone Nitro, które również były niewolnikami. Podczas Złotego Okresu, ludzie, Czerwone Nitro a nawet małpy z Strefy 7 żyli razem szczęśliwie.

Cywilizacja Strefy 7 za złotych czasów.png

"Królestwo Nadziei" podczas Złotego Okresu.

Cywilizacja ta została stworzona przez nich by być ich "Królestwem Nadziei", ale niestety popadła w ruiny z nieznanych przyczyn, które rozpoczęły się od buntu małp. Jak w Urzekającym Świecie Jedzenia, zmutowani ludzie, którzy kiedyś tam żyli mieli bardzo różnorodne wyglądy, gdyż przypominali potwory. Jednak najczęstszą wspólną cechą wyglądu wśród nich były spiczaste uszy, duże nosy i ostre zęby, dzięki czemu przypominali coś w rodzaju trolli. Goście wszelkiego rodzaju bywali zapraszani do tego królestwa, nawet ci gigantycznych rozmiarów.

Jedynym znanym obecnie mieszkańcem owego królestwa jest samotna Nitro o imieniu Kaka, która zamieszkała tam po ucieczce z Piramidy Smakoszy.

Składniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki