FANDOM

Starjun
Przed Przeskokiem - Po Przeskoku

Starjun przeskok

Nazwa
Japońska スタージュン
Rōmaji Sutājun
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Wzrost 232cm
Waga 307kg
Status Profesjonalny
Przynależność Bishokukai Oddział Smakoszy
Zawód Kucharz Kucharz
Łowca Smaków Łowca Smaków (praca dorywcza)
Partner/ka Ootake
Status Personalny
Relacje Acacia (ojciec)
Froese (matka)
Toriko (bliźniak)
Rin (szwagierka)
Zwierze Smok Braga Starjuna
Debiut
Manga Rozdział 17
Anime Odcinek 2
Gra Toriko: Gourmet Survival
Film Toriko film: Specjalne menu Boga Smakoszy
Głosy
Japoński Shinichirō Miki
Galeria
Nawet jeśli zawsze są ostrożni, wszyscy ludzie w końcu umierają.

—Starjun do Komatsu

Starjun jest jednym z Zastępców Szefa Kuchni Oddziału Smakoszy, jednym z głównych antagonistów serii oraz rywalem Toriko. Jest drugim najsilniejszym członkiem organizacji.

Pomimo statusu członka Oddziału Smakoszy oraz poszukiwanego kryminalisty, przyjął zajęcie Łowcy Smaków jako prace dorywczą i obecnie poszukuje nieznanego składnika. W tym celu sformował nawet drużynę z Ootake by go znaleźć.

Wygląd

Starjun jest wysokim mężczyzna lekko wyższym niż Toriko z długimi czarnymi włosami. Normalnie ubiera się podobnie do rycerza z okazałą metalową maską, która sprawia, że jego oczy wydają się puste i demoniczne. Pod maską, Starjun ma dość normalną twarz z czołem podobnym do Zebry i przystojnymi cechami. Ma wielką bliznę lub oparzenie po lewej stronie obejmujące twarz i szyje. W mandze, ma kaukaski kolor skóry i jego hełm jest jaśniejszy, kiedy w anime jego jego skóra ma blady kolor a jego hełm jest czarny.

Ma malutkie znamię na czole, które ukrywa duże trzecie oko z zauważalnymi żyłami i kocią źrenicą.

Po przeskoku czasowym włosy Starjuna stały się dłuższe i gęstsze. Jego strój również uległ zmianie i teraz nosi czarny strój treningowy podobny do Midory.

Wygląd Stajuna

Osobowość

Nie przebiera w słowach i przyznaje się do porażek. Wdaje się być szlachetny, a przynajmniej szanuje tych, których uważa za silnych, tak jak pokazał gdy ustawił sensory bólu Robota GT na 100%, aby sprawdzić i poczuć maksymalną moc Toriko. Wykazał zainteresowanie gotowaniem Komatsu po zobaczeniu jego noża i chciałaby, żeby był przydatny dla Oddziału Smakoszy. Ponadto nie ma zainteresowania lub zamiaru krzywdzić ludzi bez powodu, co pokazano dwa razy; podczas jego pierwszego spotkania z Toriko i Coco po prostu ignoruje ich nawet, gdy byli przygotowani do walki, a drugi raz po pokonaniu Toriko, spokojnie stwierdza, że ​​Komatsu był najmądrzejszy nie podejmując walki i był całkowicie zadowolony z krótkiej rozmowy z nim przed odejściem zostawiając go całkowicie nietkniętym. Jednak również wydaje się mieć trochę tolerancji dla nawet najbardziej przyziemnych oporów jak pokazał grożąc śmiercią Komatsu, gdy ten odmówił mu oddania noża.

Ciekawostki

Starjun DUŁ

Dane Umiejętności Łownych Starjuna.

  • Jego rozmiar buta to 48cm.
  • W 72 rozdziale Sket Dance, postać o imieniu Shinzou ubrała się jak Robot GT naśladując drapanie po głowie Starjuna, podczas przygotowania do randki.
  • Zajął 7 miejsce w pierwszej ankiety popularności z wynikiem 435 głosów.
  • Jest jedynym z Zastępców Szefa Kuchni Oddziału Smakoszy, który używał Robota GT.
  • Jest także jedynym Zastępcą Szefa Kuchni Oddziału Smakoszy, który został pokazany przy gotowaniu.
  • Dane Umiejętności Łownych Starjuna wciąż pozostają nieznane, jak ujawniono w Tomie 8 po wydarzeniach Wątku Kukurydzy BB.

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki