FANDOM

Smok Braga
Smok Braga
Nazwa
Japońska ブラガドラゴン
Rōmaji Buraga Doragon
Informacje
Typ Bestii Smok
Poziom Upolowania Nieznany
Umiejętności Latanie, Zianie Ogniem
Debiut
Manga Rozdział 31
Anime Odcinek 10
Smok Braga jest ogromnym, węgorzo-podobnym smokiem. Nie wiele wiadomo o tym gatunku. Jeden osobnik z tego gatunku służy Starjunowi jako jego zwierzęcy partner.

Wygląd

To olbrzymi smok o węgorzo-podobnym ciałem, który ma brązową skórę, sześć małych nóg z jednym pazurem na każdej, dwa duże skrzydła z przodu i dwa mniejsze z tyłu, które mają brązowe pióra i liczne kolce wzdłuż ich krańców. Ma dwie płetwy grzbietowe, większą umiejscowioną między większymi skrzydłami i mniejszą między mniejszymi skrzydłami. Posiada dwie macki wychodzące z czubka jego głowy, które mogą być uszami. Jego oczy są czarne i mają żółte źrenice.

Zachowanie

Jak na razie jeden smok Braga został pokazany, więc nie wiadomo jakie są wspólne cechy zachowań tego gatunku.

Umiejętności

Siła i umiejętności tej bestii nie są znane, lecz musi posiadać znaczącą siłę gdyż jeden z nich jest partnerem Starjuna.

Smok Braga Starjuna pokazał umiejętność ziania błękitnym ogniem w anime i grze, lecz nie wiadomo czy to umiejętność stworzona tylko dla anime czy też nie.

Historia

Jeden z nich jest zwierzęcym partnerem Zastępcy Szefa Kuchni Oddziału Smakoszy Starjuna. Pojawia się kilka razy w serii, jako transport dla swojego właściciela.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki