FANDOM

Smile
Przed Przeskokiem - Po Przeskoku

Smile po przeskoku

Nazwa
Japońska スマイル
Rōmaji Sumairu
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Smakoszowy Architekt
Status Personalny
Relacje Ikarishi (sekretarka)
Debiut
Manga Rozdział 100
Anime Odcinek 41
Film Toriko film: Specjalne menu Boga Smakoszy
Głosy
Japoński Tsuda Kenjirou
Galeria

Smile jest najwyższej klasy Smakoszowym Architektem. Znany jest z zaprojektowania Wież Smakoszy. Jest twórcą domu Toriko.

Wygląd

Jest młodym mężczyzną w średnim wieku. Ma brązowe włosy i nosi biało niebieską koszulkę z kołnierzykiem i krótkimi rękawami pod którymi ma długi czarny rękaw. Nosi beżowe spodnie i brązowe skórzane buty.

Wygląd Smile'a

Osobowość

Kwaśny uśmiech Smile'a

Przykład zgorzkniałej postawy Smile'a.

Jest on raczej ponury i zestresowanym młodym człowiekiem, który zawsze zdaje się mieć kwaśną minę, pomimo jego imienia, stwierdzi, że zapomniał, jak się uśmiechać. Jest leniwy i często nie może znaleźć motywacji bez łapówki. Jednak odłoży pracę którą ma wykonać, nawet z najwyższym priorytetem, na rzecz każdego projektu, który interesuje go bardziej z jakiegokolwiek powodu, jak to pokazano, gdy odstawia projektowaniu parku rozrywki (Krainy Słodkości) na rzecz zaprojektowania Domu Słodkości Toriko by mógł skosztować Stuletniej Zupy.

Umiejętności

Smile jest bardzo zdolnym architektem i jest uważany przez wielu za młodego geniusza, gdyż zaprojektował słynną Wieżę Smakoszy w Mieście Smakoszy. Jego biuro znajduje się w Lini Jedzenia.

Dokonania:

Historia

Wątek Stuletniej Zupy

Smile po skosztowaniu Stuletniej Zupy

Smile po skosztowaniu Stuletniej Zupy.

Gdy dom Toriko zniknął, zadzwonił do Smile'a by zbudował mu nowy. Smile informuje go, że jest zajęty, projektowaniem parku "Krainy Słodkości", ale zmienia zdanie, gdy Toriko oferuje mu Stuletnią Zupę i uzyskanie materiałów do budowy domu słodycze, dzięki czemu Smile szybko się do tego zobowiązuje. Po zakończeniu budowy, Toriko wyprawia imprezę na którą zaprasza przyjaciół i na którą Komatsu przynosi Stuletnią Zupę i daje skosztować Smile'owi.

Uśmiech Smile'a

Smile wreszcie się uśmiecha.

Po skosztowaniu jej, przypomina sobie jak się uśmiechać, lecz uśmiech ten zaraz znika, gdy widzi jak Toriko i jego przyjaciele szybko zjadają dom zbudowany przez niego. Smile próbuje ich powstrzymać, lecz zjadają go całego. Smile oświadcza, że już nigdy nie zbuduje domu dla Toriko. Mimo to, każdy pokazuje swoją wdzięczność dla domu i dla niego, wtedy na jego twarzy pojawia się lekki uśmiech.

Wątek Walki o tytuł Króla Smakoszy

Miał skończyć budowę sceny do Walki o tytuł Króla Smakoszy, ale był zajęty budowaniem Domu Słodkości Toriko w tym czasie. Był w stanie zakończyć budowę sceny na krótko przed rozpoczęciem zawodów.

Widzimy Smile'a udającego się na Festiwal Gotowania wraz z kilkoma innymi osobami.

Wątek POWIETRZA

Smile widziany jest wraz z resztą ludzi podczas pożegnania na Przystani Toriko, gdy Toriko i reszta wyruszają do Świata Smakoszy.

Wątek PARY

Po uwolnieniu przez Bambinę swojej "prawdziwej formy", Smile poczuł niepokój i zapytał swojej sekretarki co chciałaby zjeść, gdyby to był jej ostatni dzień.

Ciekawostki

  • Po wątku Aksamitnej Coli nowy dom Toriko wygląda jak poprzedni. Nie wiadomo czy to Smile go wybudował czy też nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki