FANDOM

Smakoszowy Identyfikator
Smakoszowy Identyfikator
Nazwa
Kanji グルメIDアイディー
Rōmaji Gurume Aidī
Informacje
Twórca IGO
Funkcje Rejestracja tożsamości w rejestrze publicznym
Właściciel Każda Osoba
Debiut
Manga Rozdział 25 (wspomniany)
Anime Odcinek 8 (wspomniany)
widziany w Wiadomościach Smakoszy

Smakoszowy Identyfikator wydawany jest przez IGO. Od urodzenia danej osoby aż do teraz, szczegóły każdego składnika jaki dana osoba jadła rejestrowane są dzięki niemu. Utajone informacje o jedzeniu przechowywane w mózgu odczytywane są jako Dane Smakoszy. Wszystko, nawet ilość ugryzień podczas jedzenia jest zapisywane by niezawodnie zidentyfikować osobę (podobnie do Danych Smaku). Poziom jego precyzji rywalizuje z uwierzytelnianiem DNA. Smakoszowy Identyfikator jest dokładny w najwyższym stopniu. Jest wykorzystywany do badania kultury diety, uwierzytelnianie osób w różnych miejscach, do potwierdzenia i zweryfikowania zdobyczy Łowcy Smaków oraz do potwierdzenia przestępstwa. Istnieją także sytuacje, że jest zastosowany w instytucjach medycznych. Smakoszowy Identyfikator zawiera ściśle tajne informacje osobowe więc poza wyjątkowymi sytuacjami zarządzania IGO czytanie ich jest zabronione. Musi być aktualizowany co trzy lata, lecz niekiedy osoby odmawiają aktualizacji co może doprowadzić do poważnych problemów. Karą za fałszowanie Smakoszowego Identyfikatora jest dożywocie, lecz można jej uniknąć w krajach nie przynależących do IGO.

Informacje pochodzące z Smakoszowego Identyfikatora należącego do Niebieskiego Nitro - PARY zostały wykorzystane przez IGO do stworzenia Księgi Zagadek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki