FANDOM

Skrzydłizli
Skrzydłizli
Nazwa
Japońska ウイングリズリー
Rōmaji Uingurizurī
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 536
Lokacja Niedaleko Podziemnego Lasu
Debiut
Manga Rozdział 263
Skrzydłizli to bestia mieszkająca niedaleko Podziemnego Lasu w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Jest dużą, podobną do niedźwiedzia bestią o białym pierzastym ciele przypominającym anatomicznie małpę. Jego brzuch i klatka piersiowa nie pokryte są pierzem tylko zwykłą skórą oraz ma ptasie nogi i skrzydła. Jego głowa ma ciemny kolor, ma także okrągłe uszy i długie spiczaste rogi na czubku głowy. Ma białe oczy bez źrenic, liczne żyły w pobliżu szyi, dużą szczękę i usta a jego górna warga jest duża i opuchnięta. Jego zęby są duże i płasko zakończone.

Zachowanie

Wydaje się być agresywną bestią, na co wskazuje jego zacięta i zastraszająca mimika twarzy. Jest też ostrożny i wie, kiedy uciekać od konfrontacji, a nie walczyć.

Umiejętności

Posiadając poziom upolowania równy 536, ta bestia jest znacznie silniejsza niż jakiekolwiek stworzenie na Świecie Ludzi. Jest też dość szybki, gdyż był w stanie momentalnie uniknąć ataku Toriko, jednakże podczas tego stracił niektóre z jego zębów.

Historia

Ta bestia po raz pierwszy była widziana w Świecie Smakoszy po tym jak Toriko rzucił Latającym Widelcem w Oddechowego Smoka. Po tym jak uniknął on techniki na jej drodze pojawił się Skrzydłizli. Na szczęście jemu też udało się cudem uniknąć ataku, który poszybował dalej.

Ciekawostki

  • Skrzydłizli jest dziełem Abe Yuutarou z prefektury Yamagata.
  • Jego nazwa to połączenie słów "Skrzydła" i "Grizli".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki