FANDOM

Rekin Big Bang
Manga - Anime

Rekin Big Bang

Nazwa
Japońska ビッグバンシヤーク
Rōmaji Biggubanshāku
Informacje
Typ Bestii Ryba
Poziom Upolowania Niezmierzony
Lokacja Świat Smakoszy
Długość 120m
Waga 700t
Dieta Mięsożerny
Umiejętności Latanie
Debiut
Manga Rozdział 190
Anime Odcinek 110
Galeria
Rekin Big Bang to ogromny latający rekin zamieszkujący w Świecie Smakoszy. Jeden osobnik z tego gatunku jest zwierzęcym partnerem Starjuna.

Wygląd

Rekin Big Bang to ogromny czarny (purpurowy w anime) rekin. Ma po dwanaście odnóży po obu stronach, ostre zęby, osiem czerwonych paciorkowatych oczu i duże płetwy grzbietowe.

Umiejętności

Chociaż jest rybą, posiada zdolność latania i ogromną prędkość dzięki której może przemieścić się na dużą odległość w sekundę. Ma też ogromne szczęki i ostre zęby, którymi może łatwo zmiażdżyć kości i mniejsze zwierzęta jednym kęsem.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

Starjun użył Rekina Big Bang by przybyć do Świątyni Shokurin. Po przybyciu na miejsce, Ootake wraz z Chiyo wskoczyli na jego grzbiet a on pożarł Bestie Chiyo. Po chwili odlecieli z ogromną prędkością.

Podczas gdy, Midora zaatakował Wyspę Gotowania, Rekin Big Bang Starjuna pojawił się wraz z Grinpatchem i jego zwierzęcym partnerem gdy Starjun nakazał im uciekać. Później widać go jak dolatuje z innymi bestiami do kwatery głównej Oddziału Smakoszy.

Ciekawostki

  • Rekin Big Bang jest dziełem fana o pseudonimie Kanou Takumi (狩野拓実) z prefektury Miyagi.