FANDOM

Reakcja Heraku

Młody Heraku pokazuje swoją moc światu.

Reakcja Heraku (馬王の応答 Ba-ō no ōtō, dosłownie "Reakcja Królowej Koni) to wydarzenie, które odbywa się, gdy "Królewskie Jedzenie" - POWIETRZE spada z Ogromnego Powietrznego Drzewa raz na kilkaset lat.

Przebieg

Gdy POWIETRZE spada z Powietrznego Drzewa, uwalnia ogromną ilość powietrza, które oczyszcza Strefę 8 z wszystkich chmur. Pojawiają się wtedy tęcze o 100 kolorach, które działają jak mosty do innych kontynentów Świata Smakoszy. Heraku wybiera ten moment do narodzin swojego dziecka. Nowo narodzony Heraku biegnie po mostach utworzonych z tęczy, które łączą Strefę 8 z resztą kontynentów Świata Smakoszy i pokazuje siłę Króla Koni reszcie świata. Po pewnym czasie wszyscy czują przed nim strach i zaczynają nazywać go Heraklesem i rozpoznawać go jako jednego z Ośmiu Królów.

Tęczowe Mosty nie są w stanie się uformować przez Niebieskie Nitro, które zbierają dojrzałe POWIETRZE zanim zdąży spaść. Przez to zaburzają naturalny porządek wśród Heraku a ostatnim znanym osobnikiem, który przeszedł po tęczowych mostach był obecny członek Ośmiu Królów kilka tysięcy lat temu.

Jednak dzięki Komatsu, Czterem Niebiańskim Królom i Wojownikom Bestiom Urzekającego Jedzenia, którzy przygotowali POWIETRZE, owoc był w stanie uwolnić powietrze, które rozwiało chmury i ujawniło Tęczowe Mosty, pierwszy raz od kilku tysięcy lat. Nowo narodzony przyszły "Król Koni" wyruszył po tych mostach by rozpocząć swoją własną legendę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki