FANDOM

Ray
Ray
Nazwa
Japońska レイ
Rōmaji Rei
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Ico igo IGO
Zajęcie Dyrektor Obrony IGO
Debiut
Manga Rozdział 142
Anime Odcinek 68
Głosy
Japoński Toochika Kouichi
Galeria

Ray jest Dyrektorem Obrony IGO nadzorującym Biuro Zarządzania Obrony IGO.

Wygląd

Ray to młody mężczyzna średniego wzrostu. Ma nieco zniewieściały wygląd ze względu na fakt, że używa liliowego cienia do powiek. Ma bladą skórę i czarne, proste, długie włosy do ramion. Nosi białą koszulę, czarne spodnie, czarne buty i amarantowy płaszcz.

Osobowość

Wydaje się być spokojny i poważny oraz nie wykazuje oznak dyskomfortu w obecności przełożonych takich jak Mansam. Nie wykazuje również dyskomfortu wiedząc, że martwy Nitro znajduje się w Hotelu Smakoszy, pokazując, że ma doświadczenie z tymi stworzeniami.

Umiejętności

Chociaż nie wiadomo, czy posiada on siłę powyżej średniej siły to wciąż jest wysoko stojącym człowiekiem IGO i może rozkazywać nawet członkom Biotopu 0, takim jak Rapp. Fakt, że jest Dyrektorem Obrony IGO pokazuje, że jest obeznany z odpowiednimi strategiami obrony Świata Ludzi przed stworzeniami Świata Smakoszy i innymi śmiercionośnymi sytuacjami. Wykazano również, że posiada wysoki stopień samokontroli i jest w stanie w pełni kontrolować swoje emocje i wyrażenia, w tym szybkości bicia serca i ciśnienie krwi, kiedy kłamie lub jest napięty, czyli coś czego sam Mansam nie był w stanie zrobić w obliczu nieludzkiego słuchu Zebry.

Historia

Wątek Aksamitnej Coli

Gdy Toriko, Komatsu i Zebra wrócili z Piramidy Smakoszy przybyli do Hotelu Smakoszy na wielką ucztę. W hotelu złożyli im wizytę szef Mansam, Dyrektor Obrony IGO Ray i członek Biotopu 0 Rapp. Ich nagłe przybycie spowodowane było tym, że grupa odkryła i zabiła w piramidzie jednego z Nitro. Chcieli zabrać jego ciało do dalszych badań. Następnie wyjawiają im wszystkie dostępne informacje o Nitro i ostatnich zaginięciach kucharzy, które wiążą się z Oddziałem Smakoszy. Wyjawiają też, że Nitro potrafią znaleźć BOGA. Toriko obiecuje wtedy, że znajdzie BOGA jako pierwszy i upewnić się, Oddział Smakoszy nigdy się do niego nie zbliży.

Po straszliwych wydarzeniach na Festiwalu Gotowania i katastrofie spowodowanej przez Meteorytową Przyprawę Midory, IGO zaczęło rozpaczliwie pracować ciężej niż kiedykolwiek, aby zapewnić porządek i stabilność w Świecie Ludzi. Jednak ze względu na zabójstwo zarządu przez zdradzieckiego dyrektora Uumena Umede, to pozostali tylko Ray i Johannes i skierowali personel w Kwaterze Głównej IGO do wyleczenia Szefa Mansama. Na szczęście byli w stanie przywrócić go do porządku przez użycie dużej ilości alkoholu do stymulowania właściwości regeneracyjnych jego Komórek Smakoszy. Po odzyskaniu przez Szefa przytomności, poinformowali go o ostatnich wydarzeniach, takich jak śmierć dyrektorów i niedobór żywności. Mansam następnie zarządził przygotować jedzenie przechowywane awaryjne i dystrybuować je do wszystkich dotkniętych katastrofą krajów w celu ochrony żywności i pokoju na świecie. Ray poruszony słowami wodza, wypowiedział jego imię, które naturalnie spowodowało u Mansama zastanawianie, czy Ray nazwał go "przystojnym", zaskakująco Ray postanowił poprawić mu humor i stwierdził, że rzeczywiście nazywał go "przystojnym".

Ciekawostki

  • Jest jedyną postacią do tej pory, która na pytanie czy nazwał Mansama przystojnym, odpowiedział tak chociaż tego nie powiedział.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki