FANDOM

Rapp
Rapp.png
Nazwa
Japońska ラップ
Rōmaji Rappu
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nieznany
Status Profesjonalny
Przynależność Biotop 0
Zawód Łowca Smaków.png Łowca Smaków
Debiut
Manga Rozdział 142
Anime Odcinek 68
Głosy
Japoński Takeuchi Ryota
Galeria

Rapp jest młodym potężnym Łowcą Smaków należącym do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Rapp jest wysokim, umięśnionym mężczyzną, nieco niższym niż Zebra, ubranym w strój podobny do superbohaterów. Nosi czerwony dres z niebieskimi wstawkami a także kask i okulary. W mandze jego strój jest granatowy z żółtymi wstawkami.

Osobowość

Wydaje się nie lubić niepotrzebnych walk. Mimo że został opisany jako silniejszy od Zebry nie chciał z nim walczyć, mówiąc, że nie wyszedłby z tej walki bez szwanku. Wydaje się również być nieufny wobec nowych osób, co pokazał oskarżając Ryuu o wydanie informacji na temat CENTRUM do Oddziału Smakoszy.

Umiejętności

Biorąc pod uwagę, że jest członkiem Biotopu 0, jest na tyle silny by wejść do Świata Smakoszy i przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują.

Według Mansama, jest silniejszy od Zebry, ale sam przyznaje, że walka z Zebrą nie zostawi go bez szwanku.

Historia

Wątek Aksamitnej Coli

Po powrocie Toriko, Komatsu i Zebry z Piramidy Smakoszy do Hotelu Smakoszy, złożyli im wizytę szef Mansam, Dyrektor Obrony IGO Ray i członek Biotopu 0 Rapp. Ich nagłe przybycie spowodowane było tym, że grupa odkryła i zabiła w piramidzie jednego z Nitro. Chcieli zabrać jego ciało do dalszych badań. Zebra nie chcąc oddać swojej zdobyczy chciał walczyć z Rappem, lecz ten nie chciał mieszać się do walki. Następnie wyjawiają im wszystkie dostępne informacje o Nitro i ostatnich zaginięciach kucharzy, które wiążą się z Oddziałem Smakoszy. Wyjawiają też, że Nitro potrafią znaleźć BOGA. Toriko obiecuje wtedy, że znajdzie BOGA jako pierwszy i upewnić się, Oddział Smakoszy nigdy się do niego nie zbliży.

Wątek Bańkowego Owocu

On i inni członkowie Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Podczas spotkania stwierdził, że Ryuu jest nowym członkiem i może być odpowiedzialny za wyjawienie informacji o ukrytym składniku do przeciwników.

On, Ryuu i dwoje jego ludzi, przybywają na Kontynent Początków w Sektorze E Świata Smakoszy i czekają na powrót innych. Rapp stwierdza, że ​​niezależnie od tego, kto wróci a kto nie, ich zadaniem jest przetrwać aż inni powrócą. Ryuu zauważa Niceny'a i kilka Nitro oraz stwierdza, że przywódca Oddziału Smakoszy nie przybył. Po wymianie imion, Niceny odpowiada, że był pewny spotkania z Ichiryuu i jest zawiedziony spotkania tylko Ryuu.

Po nie pokazanej walce, widzimy go leżącego na ziemi z rozbitymi okularami i mocno poranionego. Został pokonany prawdopodobnie przez Nitro.

Różnice Manga/Anime

Ciekawostki

  • Jego wygląd jest mocno zainspirowany superbohaterami, np. projekt wyglądu przypomina bohaterów z Super Sentai (znanych w Ameryce jako Power Rangers).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki