FANDOM

Rala
Rala
Nazwa
Japońska ララ
Rōmaji Rara
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Biotop 0
Zawód Astronom
Debiut
Manga Rozdział 193
Anime Odcinek 111
Głosy
Japoński Kimura Masafumi
Galeria

Rala jest znany jako "Smakoszowy Astronom" i należy do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy. Zrobił wiele badań nad Zaćmieniem Smakoszy aby przewidzieć kiedy się ono pojawi.

Wygląd

Jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną w średnim wieku. Ma krótkie czarne włosy i wąsy. Nosi czarny garnitur z ciemnym krawatem i wydaje się mieć monokl na lewym oku.

Osobowość

Niewiele wiadomo o jego osobowości. Ponieważ zajmuje się astronomią musi być inteligentną osobą.

Umiejętności

Biorąc pod uwagę, że jest członkiem Biotopu 0, jest na tyle silny by wejść do Świata Smakoszy i przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują. Jako astronom wie dużo o Zaćmieniu Smakoszy.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

On i reszta członków Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Prezydent IGO pyta go, czy zrobił wystarczająco dużo badań, aby przewidzieć, kiedy nastąpi Zaćmienie Smakoszy a on odpowiada, że najwcześniej za pół roku. Po spotkaniu, mówi Ichiryu, że Cztery Bestie wkrótce się przebudzą, i że Świat Ludzi będzie w niebezpieczeństwie. Ichiryu odpowiada, że Czterech Niebiańskich Królów będzie z nimi walczyć i pyta go, czy słyszał, że Oddział Smakoszy zbiera kucharzy. Mówi mu, że jeśli nastąpi wojna, Oddział Smakoszy wyśle ​​część swoich wykwalifikowanych członków do ataku na Świat Ludzi i najprawdopodobniej pojawią się w Festiwalu Gotowania.

On, Tack i Love zostali wysłani by złapać INNY - danie rybne z Menu Pełnego Posiłku Acaci. Naczelnik więzienia wyraża zachwyt pięknem środowiska, lecz przybycie Kuromado i obecność kilku oswojonych Nitro zaskakuje ich. Szef Kuchni Oddziału Smakoszy stwierdza, że nie zobaczą więcej scenerii takiej jak ta, gdyż wkrótce będą oglądać Rzekę Sanzu.

Różnice Manga/Anime

Ciekawostki

  • Rala wygląda bardzo podobne do Dudley'a z serii gier wideo Street Fighter, a jego twarz przypomina Alexa Louisa Armstronga z serii Fullmetal Alchemist.
  • Jego seiyū podkłada głos także Barrygamonowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki