FANDOM

Pukin
Pukin (anime).png
Nazwa
Japońska プキン
Rōmaji Pukin
Informacje
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Życie
Zawód Saiseiya.png Saiseiya
Status Personalny
Relacje Mohyan Shaishai (mistrz)
Debiut
Manga Rozdział 209
Anime Odcinek 123
Głosy
Japoński Nagano Ai
Galeria

Pukin jest saiseiyą, która była uczennicą najwspanialszego saiseiyi na świecie.

Wygląd

Jest młodą kobietą w okularach. Posiada cztery ręce, jednak nie wiadomo, czy są to jej naturalne ręce czy są one wynikiem medycznego przeszczepu. Nosi biały bezrękawnik i koszulkę bez rękawów przystosowane do jej czterech rąk na których ma czarne opaski. Nosi także długą białą spódnicę, która sięga jej kostki i różowy fartuch zawiązany na talii. Jej brązowe włosy są dość długie, ale trzyma je splecione w koński ogon.

Osobowość

Jest spokojna i opiekuńcza. Wydaje się być bliską przyjaciółką Teppeia i chętnie opiekował się nim gdy był w potrzebie. Jest również nieustraszona, gdyż udała się do jego lokalizacji by go uratować bez chwili wahania, kto może być jej przeciwnikiem.

Umiejętności

Jest bardzo wykwalifikowana w dziedzinie medycyny i technik ożywienia, nawet bardziej, niż większość Saiseiy'ów a jej cztery ramiona są bardzo wszechstronne i wydajne dzięki czemu może wykonać więcej zadań na raz niż przeciętny człowiek.

Po wzmocnieniu swoich Komórek Smakoszy była zdolna wejść do Świata Smakoszy, więc prawdopodobnie jest w stanie przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują.

Saiseiya

Jako uczennica Mohyana Shaishaia jest bardzo wykwalifikowaną saiseiya i geniuszem, której niesamowite techniki ożywienia i techniki lecznicze pozwalają jej wskrzesić nawet najbardziej skomplikowane i najtrudniejsze do ożywienia składniki. Posiada również różne narzędzia w swoim laboratorium. Oprócz jej wielkiej wprawy leczenia roślin i zwierząt, jest ona także wykwalifikowana w leczeniu ludzi, dzięki czemu starannie opiekowała się Teppeiem podczas jego trzy-dniowej śpiączki. Na podstawie dania które podała Teppeiowi, jest zdolna do ożywienia Masłowych Orzechów i Kalorycznych Bananów.

Umiejętności Kucharskie

Wydaje się mieć pewne umiejętności gotowania. Przygotowała mały posiłek składający się z bardzo rzadkich składników dla Teppeia, aby odzyskał siły.

Historia

Wątek Czterech Bestii

Po tym, jak Teppei został powalony przez zastraszenie Tajemniczego Mężczyzny, wielu saiseiya przybyło mu na pomoc wliczając Pukin. Gdy przybyli, Teppei nie miał fizycznych obrażeń, lecz był nie przytomny a tajemniczego mężczyzny już nie było. Pukin postanowiła zatroszczyć się o jego zdrowie i wzięła go z powrotem do swojego laboratorium w pobliżu Kraju Uzdrowienia, gdzie opiekowała się nim przez następne 3 dni. Gdy w końcu się obudził, był pokryty potem ze strachu wywołanego przez przerażające wizje zastraszenia tajemniczego mężczyzny, które nękały go podczas snu. Pukin następnie wyjaśniła mu co zaszło dzięki czemu Teppei przypomniał sobie szczegóły a następnie próbowała uspokoić jego nerwy, serwując mu coś do jedzenia. Jednak ona sama zaczęła martwić się o człowieka, który ożywił Cztery Bestie i obawiać, że to może być jej mistrz Mohyan Shaishai jako, że tylko on mógł mieć umiejętności i wiedzę, aby ożywić tak złożoną i potężną bestie. Teppei zastanawiał się nad tym samym i zapytał o jego lokalizacjie, aby dowiedzieć się, czy Mohyan wie coś na temat tajemniczego mężczyzny.

Wątek PARY

Pukin należy do grupy osób, które po wzmocnieniu swoich Komórek Smakoszy wyruszyły do Świata Smakoszy by wspomóc Czterech Niebiańskich Królów i Komatsu. Po przybyciu do Urzekającego Świata Jedzenia, była zmartwiona słysząc, że Teppei należy do NEO.

Po przybyciu do Strefy 7 i wysłuchaniu co przydarzyło się Guemonowi i Maleemu, postanowiła przerwać potężne powalenie mistrza terapii Saitei. Później rozmawiała z Malee, że jego powalenie było bardzo wyrafinowane.

Ciekawostki

  • Jej aktor głosowy podkłada głos również Merii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki