FANDOM

Przekleństwo Takimaru.jpg

Znak "Przekleństwa" Takimaru.

Termin Przekleństwo (呪い Noroi) odnosi się do nieuleczalnych i śmiertelnych chorób ze Świata Smakoszy, na które nie istnieje żadne lekarstwo. Mogą zabić ofiary w mniej niż miesiąc, dlatego otrzymały przydomek "przekleństwa", gdyż są one naprawdę złowieszcze i śmiertelne oraz dlatego, że wszyscy zarażeni nigdy nie zostaną wyleczeni.

Wszyscy zarażeni "przekleństwem" posiadają tego widoczny znak na ciele, taki jak np. zainfekowane lewe oko Smakoszowego Rycerza, Takimaru, które jest ciemne ze świecącą na różowo źrenicą. Wszyscy ci, którzy to zobaczą natychmiast rozpoznają śmiertelne "przekleństwo".

Chociaż nie ma żadnego znanego leczenia przekleństw to Aimaru, przywódca Smakoszowych Rycerzy mógł zanegować jego fatalne skutki, które występowały u młodego Takimaru poprzez "zjedzenie" ich nieznanymi metodami. Po "zjedzeniu" tej śmiertelnej choroby, życie Takimaru nie było już zagrożone, ale jego lewe oko na zawsze pozostało wyraźnie dotknięte chorobą. Pomimo "zjedzenia" choroby, sam Aimaru nie poniósł skutków przekleństwa. Tajemnicza metoda Aimaru wydaje się być jedynym sposobem, aby wyeliminować szkodliwe skutki przekleństwa. Nawet Yosaku, jeden z najlepszych saiseiyów na świecie nie ma lekarstwa na nie ale może przygotować unikalny lek na szczególny przypadek jakim jest Aimaru, który osłabł od spożycia tego przekleństwa oraz wielu innych chorób.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki