FANDOM

Poziom Upolowania (捕獲レベル Hokaku Reberu) to ocena liczbowa stosowana przez IGO, która wskazuje na trudność zdobycia konkretnego składnika. Rozważaniami stosowanymi w przypisywaniu poziomu upolowania mogą być: siła bestii, ale również niebezpieczne miejsca ich zamieszkania, inne potężne bestie żyjące w pobliżu oraz trudności z przygotowaniem lub zjedzeniem ich.

Skala poziomu upolowania używana przez IGO obejmuje poziomy od 1 do 100. Jest "skalibrowana" przeciwko najsilniejszej bestii w Świecie Ludzi, jedynemu stworzeniu o poziomie upolowania równym 100. Potężniejsze bestie w niegościnnym Świecie Smakoszy są zwykle zbyt potężne by IGO mogło określić ich poziom, więc są one określone jako posiadające "niezmierzony" poziom upolowania. Podobnie, są też składniki w Świecie Ludzi, które są uważane za "poziom mniejszy niż 1", które stanowią niewielkie zagrożenie lub nie stanowią go w ogóle.

Bestia o poziomie upolowania 1 jest opisana jako posiadająca moc, że potrzeba przynajmniej grupę dziesięciu profesjonalnych myśliwych, wszystkich uzbrojonych w strzelby by ją złapać.[1] Przy bestiach o poziomie upolowania równym 3 wszystkie konwencjonalne bronie stają się bezużyteczne przeciwko nim. Poziom Upolowania danej bestii może zmienić się wraz z jej wzrostem. Kiedy przedstawiono Rikky'ego miał poziom upolowania 35, który wzrósł do poziomu około 70.

Zostały ukończone badania nad urządzeniem, które może mierzyć poziomy upolowania zwanym Kleszczami Pomiarowymi. Urządzenie to jest w stanie zmierzyć poziom upolowania bestii, w tym tych na poziomie powyżej 100 znajdujących się w Świecie Smakoszy. W czasie półtora rocznego przeskoku czasowego, IGO opracowało jeszcze bardziej zaawansowane urządzenie pomiarowe poziomów upolowania o nazwie Księga Zagadek w oparciu o informacje z pewnego Smakoszowego Identyfikatora, który należał on do Niebieskiego Nitro PARY.

Źródła

  1. Rozdział 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki