FANDOM

Powietrzny Owoc
Powietrzne Drzewo

Powietrzne Owoce rosnące na Powietrznym Drzewie

Informacje
Typ Owoc
Poziom Upolowania Niezmierzony
Lokacja Wzgórza Wolnego Deszczu
Podziemny Las
Debiut
Manga Rozdział 112
Anime Odcinek 50

Powietrzny Owoc to rodzaj owocu, który rośnie na Powietrznych Drzewach i podczas dojrzewania uwalnia dużą ilość powietrza.

Wygląd

Powietrzny Owoc (manga)

W pełni dojrzały Powietrzny Owoc.

Powietrzne Owoce są idealnie okrągłymi owocami, które są zwykle białe, błękitne lub jasnoniebieskie niebieskim i emitują słabą poświatę, która otacza ich drzewa. Są dość duże, większe niż głowa człowieka i mimo swojej wielkości wiszą na bardzo cienkich łodygach.

Królewskie Jedzenie POWIETRZE jest największym Powietrznym Owocem na świecie, który rośnie na Ogromnym Powietrznym Drzewie w centrum Wzgórz Wolnego Deszczu. W przeciwieństwie do większości powietrznych owoców, powierzchnia POWIETRZA wydaje się być otoczona, czymś co wydaje się być chmurą lub ma kształty chmury.

Umiejętności

Powietrzne Owoce gdy dojrzeją to spadają na ziemię i uderzając o powierzchnię uwalniają powietrze, które może dostarczyć pożywienia powietrzno-żernym bestiom takim jak Heraku. Jeszcze przed dojrzeniem są zdolne do wytwarzania wystarczającej ilości powietrza na obszarze bez upadku, jednakże tlen i dwutlenek węgla produkowane są osobno dlatego ich objętość w powietrzu może być inna. Powietrzne Owoce mogą rozwijać się tylko wtedy, gdy ich nawozem jest silna siła życiowa.

POWIETRZE - największy Powietrzny Owoc może uzupełnić powietrzem atmosferę całej planety.

Jako Jedzenie

Powietrzne Owoce są zwykle niejadalne i tylko powietrze, które wytwarzają jest pochłaniane przez inne organizmy. Jednak owoce można zjeść, gdy Powietrzne Drzewo otrzyma szybkie i precyzyjne cięcia w niektórych obszarach, które spowodują, że owoce staną się ciężkie i napuchnięte do tego stopnia, że spadną na ziemię z powodu swojej nowej wagi i mogą być spożyte natychmiast. Gdy Powietrzny Owoc zostanie zjedzony przez kogoś takiego jak Toriko jest w stanie dać mu wystarczająco dużo siły, by mógł ukazać swojego niebieskiego Demona Apetytu. Jedyną osobą będącą w stanie przygotować Powietrzny Owoc jest Komatsu, jeden z 100 najlepszych kucharzy na świecie, który był w stanie przygotować go używając swojego noża z kła Derousa w jednej chwili dzięki jego bardzo dużej szybkości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki