FANDOM

Pisklakong
Pisklakong
Nazwa
Japońska ヒヨコング
Rōmaji Hiyokongu
Informacje
Typ Bestii Ssak/Ptak
Poziom Upolowania 970
Lokacja Strefa 7
Umiejętności Ogromna siła, Enbu
Debiut
Manga Rozdział 307
Pisklakong to gatunek naczelnego zamieszkującego w Strefie 7.

Wygląd

Pisklakong jest ciężką i wysoką istotą o bardzo dużym i umięśnionym ciele pokrytym pierzastym futrem i wypukłymi żyłami. Jego ramiona są niezwykle umięśnione zaś jego nogi są cieńsze i podobne do nóg ptaka. Jego głowa przypomina głowę pisklaka i ma mały dziób, małe czarne oczy i małe szpiczaste małpie uszy.

Zachowanie

Pisklakong okazał się być agresywnym i potężnym wojownikiem, a pomimo przerażającego wyglądu i bojowych umiejętności, posiada "słodkie" ćwierkanie pisklaka. Pokazany członek tego gatunku okazał się być dobrym znajomym Iai-Aja. Był chętny do pomocy Czterem Niebiańskim Królom w ich treningu Enbu.

Umiejętności

Jako naczelny z "Małpiej Restauracji", gatunek ten jest wyspecjalizowany w małpiej sztuce walki zwanej Enbu, czyli specjalnemu stylowi walki znanemu tylko naczelnym Strefy 7. Podobnie jak wiele naczelnych Górskiego Kontynentu, ten gatunek jest niezwykle wytrzymały i może przetrwać śmiertelne ataki oraz zregenerować utraconą tkankę, a przy odbiorze obrażeń ich siła może chwilowo wzrosnąć. Posiadając poziom upolowania równy 970, Pisklakong jest bardzo potężnym stworzeniem. Dzięki jego wielkim rozmiarom, Pisklakong jest obdarzony niesamowitą siłą, która zaskoczyła nawet potężnego wojownika, takiego jak Coco.

Historia

Wątek PARY

Pisklakong był jednym z wielu naczelnych, które sprowadził Iai-Aj do pomocy w treningu enbu Czterech Niebiańskich Królów. Pisklakong został sparowany z Coco, który chętnie walczył przeciwko potężnej bestii.

Ciekawostki

  • Pisklakong jest dziełem fana z Osaki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki