FANDOM

Piekielny Kong
Piekielny Kong.png
Nazwa
Japońska ヘルコング
Rōmaji Heru Kongu
Informacje
Typ Bestii Demon
Poziom Upolowania 500
Lokacja Wzgórza Wolnego Deszczu
Debiut
Manga Rozdział 289
Piekielny Kong to gatunek demonicznej małpy, która żyje na Wzgórzach Wolnego Deszczu.

Wygląd

Jest to duża potworna małpa o białym futrze i ciemnej skórze. Ma dwa ciemne rogi na głowie i kilka innych na różnych częściach ciała. Ma także szpiczaste uszy ostre kły i pazury. Ma długi ogony z kępką futra i kolcami na końcówce.

Zachowanie

Piekielny Kong to dzikie stworzenie, które poluje w grupach i będzie walczyło ze wszystkim, co stanie mu na drodze. Mieszkają w pobliżu Ogromnego Powietrznego Drzewa na Wzgórzach Wolnego Deszczu, co prawdopodobnie oznacza, że ​​gatunek ma zamiłowanie do Powietrznych Owoców lub dużej ilości powietrza.

Umiejętności

Mając poziom upolowania równy 500, ta bestia jest bardzo silna i ma jeden z najwyższych poziomów upolowania w Strefie 8. Piekielne Kongi są w pełni zdolne do przetrwania na Wzgórzach Wolnego Deszczu mimo bardzo gęstego powietrza. Atakują głównie w grupach, co sprawia, że ​​są bardzo zabójcze.

Historia

Wątek POWIETRZA

Kiedy Komatsu i jego grupa zaczęli przygotowania POWIETRZA, Piekielne Kongi były w stanie wyczuć, że owoc w pełni dojrzał i przybyły do ich lokacji by go zdobyć. Mappy wkroczył na scenę by zatrzymać grupę okrutnych bestii używając swojej surowej siły.

Ciekawostki

  • Piekielny Kong to dzieło fana z prefektury Shizuoka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki