FANDOM

Pelikan Jedzący Góry
Pelikan Jedzący Góry.png
Nazwa
Japońska やまぐいペリカン
Rōmaji Yamagui Perikan
Informacje
Typ Bestii Super Olbrzymi Ptak
Poziom Upolowania 770
Lokacja Ziemiomorze (Strefa 2)
Długość 1500m
Waga 9500t
Cena 700,000 jenów za kg mięsa
100,000,000 jenów za jajo
Debiut
Manga Rozdział 264
Pelikan Jedzący Góry to gatunek "super olbrzymiego" ptaka zamieszkującego w okolicach Ziemiomorza, który żywi się górami.

Wygląd

Pelikan Jedzący Góry to ptak, którego rozmiary znacznie przewyższają góry. Jak zwykły pelikan posiada worek pod dziobem w którym może przechowywać swoje jedzenie. Worek ten jest większy niż reszta jego ciała i może zmieścić tam cały wulkan. Posiada jasno kolorowe upierzenie na brzuchu i ciemne na jego grzbiecie. Na zakrzywionym dziobie ma cztery małe rogi, gdzie dwa wywodzą się na końcówce dzioba a pozostałe dwa pomiędzy jego oczami. Dolną część worka gardłowego pokrywają liczne ciemne plamy.

Zachowanie

Zakłada gniazda na niezwykle wysokich drzewach w okolicach Ziemiomorza. Jest to odpowiednie dla nich środowisko, gdyż latające tam wulkany służą jako żywność dla niego. Nie wydaje się być wrogi jako ż całkowicie zignorował obecność Toriko.

Umiejętności

Jako bestia ze Świata Smakoszy jest potężniejszy niż jakakolwiek bestia ze Świata Ludzi. Jego olbrzymi rozmiar prawdopodobnie nadaje mu wielką siłę a jego worek gardłowy jest na tyle silny, aby utrzymać ciężar wulkanu nawet podczas lotu. Wydaje się mieć silny system trawienny, ponieważ może jeść góry bez większych trudności.

Jako Jedzenie

Jaja Pelikana Jedzącego Góry.jpg

Jaja Pelikana Jedzącego Góry.

Nie wiadomo, czy jego mięso jest jadalne, ale z jego jaj można robić doskonałe potrawy. Tylko jedno jajko ma potencjał, by wyżywić około 100,000 ludzi.

Historia

Wątek Ptaka Miliard

Toriko spotkał jednego podczas swojego pobytu w Świecie Smakoszy. Pobiegł za nim do jego gniazda i zabrał jedno z jaj, które potem wraz z innymi składnikami zabrał do Świata Ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki