FANDOM

Ten artykuł jest o Nitro mającym kryptonim POWIETRZE. Jeśli szukasz informacji o składniku z Menu Pełnego Posiłku Acacii powinieneś udać się do POWIETRZE.
POWIETRZE
POWIETRZE (Nitro)MS
Nazwa
Japońska エア
Rōmaji Ea
Informacje
Rasa Niebieski Nitro
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Szlachta Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 279
Galeria

POWIETRZE to kryptonim tajemniczego Niebieskiego Nitro przynależącego do Szlachty Smakoszy, który stał na straży sałatki z Menu Pełnego Posiłku Acacii.

Wygląd

POWIETRZE był średniego wzrostu Nitro o ciemnym futrze. Miał jasnofioletowe włosy i oczy bez źrenic. Nosił prosty strój składający się z plemiennej spódnicy, naszyjnika i i bandoliera.

Osobowość

Będąc częścią Szlachty Smakoszy, POWIETRZE martwił się tylko o zdobycie Menu Pełnego Posiłku Acacii. Był lojalny wobec reszty Niebieskich Nitro i robił wszystko co było konieczne by wykonać swoje cele. Był to również brutalny i bezlitosny, gdyż bez skrupułów zabił wycieńczonego i bezbronnego Ichiryuu. Był również dość arogancki i zbyt pewny siebie wierząc, że jest wystarczająco silny, aby poradzić sobie z Midorą w pojedynkę.

Umiejętności

Będąc Niebieskim Nitro, POWIETRZE obdarzony był niezwykłą siłą i umiejętnościami. Był w stanie bezproblemowo prześlizgnąć się przez Przestrzeń Głodu Midory. Należąc do Szlachty Smakoszy był w posiadaniu cennych informacji. Pod koniec jednak nie był żadnym wyzwaniem dla Neo w niekompletnej formie.

Historia

Przeszłość

Jakiś czas po spotkaniu Acacii i PARY w Strefie 7, Szlachta Smakoszy zawarła umowę z przyszłym "Bogiem Smakoszy", pokazując mu jak zdobyć BOGA w zamian za pomoc w ich celach.

Wojna Smakoszy

W czasie Zaćmienia Smakoszy, gdy Acacia i jego rodzina byli w domu, Szlachta Smakoszy przybyła do nich by eskortować Acacię i Froese do lokacji BOGA.

Po walce Ichiryuu i Midory, POWIETRZE pojawia się niespodziewanie by wykończyć wycieńczonego i bezbronnego Prezydenta IGO. Następnie chciał walczyć z Midorą, jednakże wycofał się po chwili udając się do nieznanej lokacji.

Wątek POWIETRZA

Gdy Joie dotarł do tajemniczej Jadalnej Planety, POWIETRZE był obecny podczas jego spotkania z Szlachtą Smakoszy.

Wątek INNEGO

POWIETRZE wraz z innymi Niebieskimi Nitro przebywał w Najdalszej Kuchni przygotowując składniki z Menu Pełnego Posiłku Acacii w nadziei na ożywienie Neo i zapieczętowanie go. Jednakże później POWIETRZE został zabity i zjedzony przez Neo, gdyż był wyczerpany przygotowaniem składników i nie udało mu się odczytać intencji potwora.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki