FANDOM

Oni
Dinner
Nazwa
Japońska
Rōmaji Oni
Informacje
Typ Bestii Potwór
Poziom Upolowania Niezmierzony
Lokacja Wioska Oniga
Urzekający Świat Jedzenia
Debiut
Manga Rozdział 230 (wspomniany)
Rozdział 282
Anime Odcinek 139 (wspomniany)
Oni są rasą humanoidalnych ogrów, pochodzących z Wioski Oniga w Świecie Smakoszy. Wiele z nich przebywa w Urzekającym Świecie Jedzenia.

Wygląd

Niewiele ich widać, jednak są to wyraźnie duże i umięśnione stworzenia. Zauważono, że Zebra przypomina Oni.

Niebieskie Oni

Oni ma podgatunek zwany Niebieskimi Oni, które przypominają wyglądem ludzi, lecz mają niebieskie włosy, długie płatki uszu, kły i jedno oko jak cyklopy. Mają także pojedynczy spiralny róg na czubku głowy.

Zachowanie

Oni są inteligentną rasą zdolną do rozumienia ludzkiej mowy i używania jej. Pochodzą z Wioski Oniga, ale wiele też żyje w Urzekającym Świecie Jedzenia.

Historia

Po walce na Festiwalu Gotowania, Brunch wspomniał umierającemu Elgowi o nich. Wspomniał, że są one powszechne w jego rodzinnej wiosce.[1]

Wątek POWIETRZA

Gdy Czterech Niebiańskich Królów jest gotowych by wyruszyć i zdobyć POWIETRZE, zostają przydzieleni do trzech Wojowników Bestii Urzekającego Jedzenia z których jednym jest Niebieski Oni Dinner, który zostaje przydzielony do Coco.

Ciekawostki

  • Oni oparte są na rzeczywistych, mitycznych stworzeniach z japońskiego folkloru.
  • Danie mięsne w Menu Pełnego Posiłku Brunchiego nosi nazwę "Dymny Troll Oni".

Źródła

  1. Rozdział 230

Więcej z Fandomu

Losowa wiki