FANDOM

Ognista Małpa
Ognista Małpa.png
Nazwa
Japońska 火猿
Rōmaji Kaen
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 1120
Lokacja Strefa 7
Umiejętności Generacja płomieni, Enbu
Debiut
Manga Rozdział 307
Ognista Małpa to gatunek naczelnego zamieszkującego w Strefie 7.

Wygląd

Jest wysoką i szczupłą małpą o ostrych rysach twarzy i bardzo spiczastym nosie. Jego najbardziej zauważalną cechą są olśniewające płomienie wydobywające się z jego ciała, które dają mu niemal mistyczny wygląd. Jego ręce i nogi są mocno umięśnione oraz ma bardzo długi ogon.

Zachowanie

Ognista Małpa okazała się być agresywnym i potężnym wojownikiem. Zawsze ma podekscytowane i szalone spojrzenie na twarzy. Pokazany członek tego gatunku okazał się być dobrym znajomym Iai-Aja. Był chętny do pomocy Czterem Niebiańskim Królom w ich treningu Enbu.

Umiejętności

Ognista Małpa walczy z Zebrą.png

Ognista Małpa walczy z Zebrą.

Jako naczelny z "Małpiej Restauracji", gatunek ten jest wyspecjalizowany w małpiej sztuce walki zwanej Enbu, czyli specjalnemu stylowi walki znanemu tylko naczelnym Strefy 7. Podobnie jak wiele naczelnych Górskiego Kontynentu, ten gatunek jest niezwykle wytrzymały i może przetrwać śmiertelne ataki oraz zregenerować utraconą tkankę, a przy odbiorze obrażeń ich siła może chwilowo wzrosnąć. Posiadając poziom upolowania równy 1120, Ognista Małpa jest bardzo potężnym stworzeniem. Posiada zdolność do generowania płomieni ze swojego ciała, jednak pełen zakres tej zdolności i jej użycia jest nieznany.

Historia

Wątek PARY

Ognista Małpa była jednym z wielu naczelnych, które sprowadził Iai-Aj do pomocy w treningu enbu Czterech Niebiańskich Królów. Została sparowana z Zebrą, który chętnie walczył przeciwko potężnej bestii.

Ciekawostki

  • Ognista Małpa jest dziełem 米谷純一-san z prefektury Taitama.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki