FANDOM

Niis
Niis.png
Nazwa
Japońska ニース
Rōmaji Nīsu
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Dziecko Dziecko
Zawód Kucharz.png Kucharz
Debiut
Manga Rozdział 213
Anime Odcinek 126
Galeria

Niis to kucharz zajmujący 48 miejsce w rankingu IGO 100 najlepszych kucharzy na świecie. Jest właścicielem restauracji "Dziecko Dziecko".

Wygląd

Ma długie czarne włosy, które zasłaniają całą jego twarz z wyjątkiem lewego oka. Nosi zielone kimono z wysokim kołnierzem i białymi zakończeniami rękawów.

Osobowość

Niis jest bardzo szlachetnym kucharzem, który ceni swój status i nie chce służyć samolubnym osobom. To cechy, które dzieli z wieloma innymi czołowymi kucharzami.

Umiejętności

Zajmując 48 w rankingu kucharzy IGO, Niis jest jednym z 100 najlepszych kucharzy na świecie, dzięki swoim umiejętnościom i wiedzy o gotowaniu na najwyższym poziomie. Jego podstawową umiejętnością jest robienie najlepszego jedzenia dla dzieci, ale prawdopodobnie jego kuchnią można delektować się w każdym wieku. Jego umiejętności gotowania są tak wielkie, że udało mu się dotrzeć do finału Festiwalu Gotowania, pokazując, że jego umiejętności jako kucharza były najlepsze z najlepszych. Fakt, że przebył cały Triatlon Gotowania skutecznie unikając Pięciookich Węży na rowerze pokazuje, że jest w szczytowej kondycji fizycznej. Niis nie był widziany wśród kucharzy, którzy byli gotowi walczyć przeciwko Oddziałowi Smakoszy co wskazuje, że może nie być specjalistą w walce.

Historia

Udało się tej osobie przejść wszystkie wstępne rundy Festiwalu Gotowania i dojść aż do finału, w którym przeciwnikiem byłby Appolo. Jednak nigdy nie miał szansy zmierzyć się z nim, ponieważ członkowie Oddziału Smakoszy przybyli Stadion Kucharzy by uprowadzić kucharzy.

Niis był jednym z wielu kucharzy, którzy w końcu zostali porwani przez Oddział Smakoszy i zmuszeni dołączyć w ich szeregi. Kiedy po raz pierwszy przybył do Kwatery Głównej Oddziału Smakoszy w Świecie Smakoszy, był jednym z wielu kucharzy, którzy nie chcieli służyć Midorze. Wraz z innymi był pod wrażeniem zaangażowania Komatsu do gotowania i jego zdolności by spowodować, że Midora śmiał się z radości z powodu smaku jego jedzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki