FANDOM

Nóż Ichiryuu
Manga - Anime

Nóż Ichiryuu

Informacje
Typ Przyrząd Kuchenny
Twórca Melk Pierwszy
Właściciel Ichiryuu
Brunch
Debiut
Manga Rozdział 209
Anime Odcinek 123
Nóż Ichiryuu to gigantyczny nóż wykonany przez Melka Pierwszego będący jego największym i ostatecznym dziełem. Został stworzony wyłącznie w celu przygotowania legendarnego składnika POWIETRZA czyli sałatki z Menu Pełnego Posiłku Acaci.

Wygląd

Nóż ten jest kilkukrotnie większy niż Ichiryuu ale jego rączka jest na tyle mała, że może on trzymać go w jednej ręce. Ostrze ma skomplikowane i piękne błyszczące wzory na bokach oraz ozdobione jest wszelkiego rodzaju wspaniałymi klejnotami. Nóż uwolnienia słabą eteryczną aurę, która pokazuje jak potężny jest jego właściciel.

Umiejętności

Nóż Ichiryuu przecina deszcz

Nóż Ichiryuu przecina kroplę deszczu.

Został wykonany przez Melka Pierwszego, najlepszego ostrzyciela na świecie i jest zdolny do krojenia sałatki z Menu Pełnego Posiłku Acaci POWIETRZA. Nóż ten jest bardzo ostry i nawet stojąc, przecina na pół krople deszczu na Wzgórzach Wolnego Deszczu. Później, gdy Ichiryuu upuścił go wszedł w ziemię bez żadnego problemu dzięki swojej ostrości. Brunch trzymając go stwierdził, że mógłby przeciąć nim cały kontynent na pół. Nóż ten może przeciąć także powietrze jeśli jest ono gęste co sprawi, że ruch i oddychanie będzie lżejsze w miejscu gdzie powietrze zostało cięte.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki