FANDOM

Moon
Prawdziwa Forma - Pancerz

Moon

Nazwa
Japońska ムーン
Rōmaji Mūn
Inne Nazwy Król Wielorybów (鯨王 (げいおう) Gei-Ō)
Informacje
Rasa Wieloryb Czarnej Dziury
Status Żyje
Poziom Upolowania 6600
Wzrost 2500m
Długość 10,000m
Waga 1,500,000,000,000t
Status Profesjonalny
Przynależność Ośmiu Królów
Zajęcie Władca Strefy 6
Debiut
Manga Rozdział 326
Galeria

Moon znany także jako Król Wielorybów jest najpotężniejszym z Wielorybów Czarnej Dziury i władcą Strefy 6. Jest także jednym z byłych Ośmiu Królów czyli ośmiu najpotężniejszych bestii na świecie.

Wygląd

Kształtem przypominają kaszalota. Posiada cztery oczy, cztery płetwy piersiowe i długą płetwę ogonową a jego skóra jest biała.

Posiadał również wokół swojego ciała skorupę z skał przypinających powierzchnię księżyca.

Osobowość

Będąc jednym z Ośmiu Królów, Moon jest nieustraszonym stworzeniem.

Umiejętności

Jako przedstawiciel gatunku Wielorybów Czarnej Dziury, Moon posiada zdolność do absorpcji wszelkiej materii a nawet światła tak jak robi to czarna dziura.

Dowodem jego ogromnej mocy jest to, że reszta Ośmiu Królów zaczęła reagować, gdy ten zaczął wykonywać ruch w Strefie 6.[1]

Zdobywając pożywienie, Moon otwiera szeroko paszczę i wciąga wszystkie organizmy znajdujące się w zasięgu. Zasysanie Króla Wielorybów jest wystarczająco silne, aby być odczuwalne przez mieszkańców Niebieskiego Grilla. Wewnętrzna anatomia Króla Wielorybów wydaje się dość tajemnicza, gdyż sam Moon nie wie, gdzie trafia jego pożywienie jako że jego żołądek najwyraźniej występuje w innym miejscu. Choć później ujawniono, że wszystko co połknie trafia do Świata Dusz.

Historia

Przeszłość

W nieznanym momencie historii, Moon i "Królowa Węży" z Strefy 4 stoczyli zaciętą walkę w Strefie 6, pozostawiając niebo wypełnione potężnymi tornadami, których moc nie zmalała po dziś dzień.

Moon, wraz z resztą Ośmiu Królów wyczuł ogromny wzrost siły Toriko po jego walce z Starjunem, czując, że pewnego dnia Niebiański Król może przewyższyć ją i innych królów.[2]

Wątek POWIETRZA

Po udanym zdobyciu legendarnego składnika POWIETRZA, "Królowa Koni" Herakles wydała na świat potomka, który rozpoczął swoją wędrówkę po Tęczowych Mostach. Źrebak uwalnia swój potężny głos by jego obecność została poznana, Moon i reszta Ośmiu Królów usłyszeli wezwanie młodego Heraku.

Wątek INNEGO

Ciekawostki

  • Moon jest dziełem fana o pseudonimie Moaimo-san z prefektury Gifu.
  • Król Wielorybów jako władca Morskiego Kontynentu może być odniesieniem do Lewiatana, legendarnego morskiego potwora i władcy mórz.

Źródła

  1. Rozdział 335
  2. Rozdział 256

Więcej z Fandomu

Losowa wiki