FANDOM

Mohyan Shaishai
Mohyan Shaishai.png
Nazwa
Japońska モーヤン シャイシャイ
Rōmaji Mōyan Shaishai
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Ponad 120
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność NEO
Zawód Saiseiya.png Saiseiya
Status Personalny
Relacje Pukin (uczennica)
Debiut
Manga Rozdział 209 (wspomniany)
Rozdział 258
Anime Odcinek 123 (wspomniany)
Galeria

Mohyan Shaishai to legendarny saiseiya, który jest uznawany za największego i najbardziej uzdolnionego na świecie. Nosi tytuł Żyjącej Legendy Smakoszy. Później zostaje ujawnione, że należy on do NEO choć nie wiadomo czy jest tam z własnej woli czy został zahipnotyzowany.

Wygląd

Jego wygląd jest dość nietypowy, gdyż wygląda nieludzko. Jest pomarszczony i ma płaski nos prawie jak u świni. Wydaje się być lekko zgarbionym mężczyzną i nosi tradycyjny japoński strój, składający się z kosode i hakama. Ma długie pomarańczowe włosy związane w koński ogon, których fragmenty stylizowane są w kształt trzech kolców po obu stronach jego głowy, dwóch na czole i jednego jako brody.

Osobowość

Na razie nic o nim nie wiadomo.

Umiejętności

Mohyan Shaishai jest uważany za najbardziej utalentowanego saiseiya na świecie, nawet przez Teppeia któremu imponuje bardziej niż Yosaku. Jego umiejętności są uważane za legendarne i dzięki nim zyskał tytuł Żyjącej Legendy Smakoszy. Jest również doskonałym nauczycielem, gdyż przekazał dużą wiedzę i umiejętności, swojej uczennicy Pukin, która również jest saiseiya o renomowanych umiejętnościach. Wierzy ona, że jest on jedynym człowiekiem wystarczająco wykwalifikowanym by ożywić złożoną i potężną bestię znaną jako Cztery Bestie, która doznała bardzo skomplikowanego powalenia od samego Powalającego Mistrza Jirou oraz inną bestię pokroju Czterech Bestii.

Historia

Przeszłość

W nieznanym momencie swojego życia spotkał Pukin i wziął ją na swoją uczennicę. Przekazał jej swoją wiedzę i umiejętności a następnie zniknął.

Wątek Czterech Bestii

Gdy Teppei został uleczony po jego spotkaniu z Tajemniczym Mężczyzną, Pukin i on zaczęli podejrzewać, że sam Mohyan Shaishai może mieć związek z tajemniczym mężczyzną, który kontrolował Cztery Bestie. Pukin także się tego obawiała. Następnie Teppei pyta ją czy wie gdzie jest jej mistrz, gdyż chce się dowiedzieć co on wie na ten temat.

Podczas walki Yosaku i Kaitory w Ogrodzie Smakoszy, członek Oddziału Smakoszy wyjawia, że to Mohyan ożywił Cztery Bestie tak jak podejrzewał Yosaku oraz, że Żyjąca Legenda Smakoszy jest członkiem organizacji NEO.

Mohyan później pojawia się, gdy rozmawia z Joiem o Ostatecznym Lądzie. Później wraz z resztą NEO kieruje się w stronę statku.

Wątek PARY

Mohyan zostaje wspomniany przez Kakę podczas imprezy z okazji zdobycia PARY jako że planuje ożywić coś niesamowitego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki