FANDOM

Miko
Miko.png
Nazwa
Japońska 美子
Rōmaji Miko
Informacje
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Personalny
Relacje Yocchi (mąż)
Debiut
Manga Rozdział 147
Anime Odcinek 74
Głosy
Japoński Doi Mika
Galeria

Miko była kobietą o bardzo słabym zdrowiu a także żoną Yocchiego.

Wygląd

Miko była młodą śliczną kobietą. Miała długie ciemne włosy spięte w kok. Nosiła różowe kimono.

Osobowość

Była miłą i opiekuńczą kobietą, która bardzo kochała swojego męża. Pomimo jej poważnej choroby i krótkiego czasu który spędzili razem, ona szanowała każdą chwilę z mężem i żałowała tylko jednej rzeczy w życiu, że nie mogła zjeść ostatniego posiłku z nim.

Historia

Przeszłość

Ze względu na chęć Yocchiego by zarobić dość pieniędzy, by kupić dla niej wystarczająco dużo zdrowej żywności, był zawsze zajęty i nigdy nie spędzili wiele czasu ze sobą. Pewnego dnia, kiedy wrócił z polowania było już za późno i Miko była bliska śmierci. Jej ostatnimi słowami było to, że żałuje tylko, że nie jest w stanie zjeść ostatniego posiłku wraz z mężczyzną, którego kochała, a potem umarła.

Wątek Przerwy Toriko

Została wspomniana przez Yocchiego podczas jego opowieści dla Toriko i Komatsu.

Dziedzictwo

Wkrótce po jej odejściu, Yocchi odkrył opuszczonego pisklaka Kurgrysa w miejscu, gdzie ją pochowano. Zdecydował się go przygarnąć i nazwać Meeko, na cześć jego zmarłej żony. On naprawdę uznawał pojawienie się pisklaka za błogosławieństwo i zastanawiał się, czy to była odrodzona Miko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki