FANDOM

Meria
Meria.png
Nazwa
Japońska メリア
Rōmaji Meria
Informacje
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Bar Meria
Zawód Kucharz.png Kucharka
Debiut
Manga Rozdział 144
Anime Odcinek 71
Głosy
Japoński Nagano Ai
Galeria

Meria jest szefem kuchni i właścicielką Baru Meria, której umiejętności kucharskie są tak dobre, że zajmuje 91 miejsce w rankingu kucharzy IGO‏‎. Nigdy nie była widziana osobiście, gdyż używa Robota GT do prowadzenia baru, który znajduje się w niebezpiecznym rejonie Czarnego Jeziora.

Wygląd

Jej prawdziwy wygląd jest nieznany, gdyż zawsze jest widziana używając Robota GT. Jej robot ma bladą "skórę", wąskie białe oczy, czarne brwi, punktowy nos i średniej długości jedwabiście czarne włosy. Robot ten nie posiada ust i ubrany jest w prostą fioletową sukienkę, buty na obcasie i zielony naszyjnik. Nie wiadomo, czy Meria wykazuje podobieństwo do swojej maszyny.

Osobowość

Jest bardzo skromna i służy każdemu, kto przychodzi do jej baru, a jej klienci składają się, począwszy od wysokiej rangi polityków do niebezpiecznych przestępców, takich jak Oddział Smakoszy.

Umiejętności

Umiejętności Kucharskie

Zajmując 91 miejsce w rankingu kucharzy IGO, Meria jest jednym z najlepszych kucharzy na świecie, dzięki czemu jej umiejętności i wiedza na temat gotowania są na najwyższym poziomie.

Ekwipunek

  • Robot GT: Dzięki użyciu robota Meria jest bezpieczna zarówno od niebezpiecznych klientów jak i niebezpiecznej fauny Czarnego Jeziora.

Historia

Wątek Przerwy Toriko

Toriko i Komatsu odwiedzili jej bar jakiś czas po powrocie z Piaskowego Ogrodu. Zaserwowała im posiłek składający się z Ziemniaczanej Myszy, Kruczoczarnego Ryżu i kawałka suszonego Klejnetowego Mięsa. Nie wiadomo, czy Meria była świadkiem działania Starjuna wobec Toriko.

Ciekawostki

  • Jako, że jej wygląd jest nieznany nie wiadomo czy brała udział w Festiwalu Gotowania.
  • Jej miejsce w rankingu kucharzy IGO zostało ujawnione w Tomie 29.5.
  • Jej aktor głosowy podkłada głos również Pukin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki