FANDOM

Megarodras
Megarodras
Nazwa
Japońska メガロドラス
Rōmaji Megarodorasu
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nieznany
Status Profesjonalny
Przynależność Biotop 0
Zajęcie Zabójca
Debiut
Manga Rozdział 193
Anime Odcinek 111
Galeria

Megarodras jest zabójcą należącym do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Nosi pewnego rodzaju czarną zbroję z zielonymi wstawkami zrobioną z jakiejś bestii. Jego twarz zakryta jest maską i widać tylko oczy. Na szyi nosi naszyjnik z ośmioma kolcami.

Osobowość

Niewiele wiemy o jego osobowości. Będąc zabójcą musi być opanowany i bezwzględny. Jednakże mimo swojego zawodu uważa, że konkurowanie w zabijaniu jest głupie.

Umiejętności

Nie wiele wiadomo o jego umiejętnościach. Można zauważyć, że jest silny, ponieważ jest w stanie wejść do Świata Smakoszy i przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują. Drugą oznaką jego siły, jest to że należy do Biotopu 0. Odkąd został przedstawiony jako zabójca w grupie wyszkolonych wojowników, może świadczyć, że jest ekspertem w sztuce zabijania.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

On i reszta członków Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Jest zdziwiony słysząc, że przystawka z Menu Pełnego Posiłku Acaci istnieje.

On i Goblin Ramon zostali wysłani do złapania NOWOŚCI w Lesie Regionu Jedzenia. Goblin Ramon zaproponował mu konkurs, który z nich więcej zabije, lecz on odmawia mówiąc, że to głupie. Po chwili na ich drodze pojawił się Alfaro i kilka Nitro. Członek Oddziału Smakoszy zaskoczony jest, że Biotop 0 ma w swoich szeregach kryminalistów i śmiało stwierdza, że żaden z nich nie zabije nikogo.

Różnice Manga/Anime

Więcej z Fandomu

Losowa wiki