FANDOM

Meduzałpa
Meduzałpa.png
Nazwa
Japońska メデューサル
Rōmaji Medyūsaru
Informacje
Typ Bestii Ssak/Demon
Poziom Upolowania 668
Lokacja Strefa 7
Dieta Mięsożerny
Debiut
Manga Rozdział 297
Meduzałpa to gatunek naczelnego zamieszkującego w Strefie 7.

Wygląd

Meduzałpa to duży naczelny posiadający cechy cech ssaka i demona. Ma bardzo duże umięśnione ręce, mniejsze stopy i długi ogon. Jej najbardziej znaczącymi cechami są tajemnicze świecące oczy i liczne węże wyrastające na czubku głowy, które przypominają włosy, dzięki czemu przypomina śmiertelną Gorgonę.

Zachowanie

Meduzałpa jak reszta naczelnych i inne bestie w Strefie 7 jest posłuszna woli Bambiny i przestrzega jej praw bez pytania. Wydaje się mieć jakieś symbiotyczne relacje z wężami, gdyż jeden ciągle jej towarzyszy.

Umiejętności

Jako naczelny z "Małpiej Restauracji", gatunek ten jest wyspecjalizowany w małpiej sztuce walki zwanej Enbu, czyli specjalnemu stylowi walki znanemu tylko naczelnym Strefy 7. Podobnie jak wiele naczelnych Górskiego Kontynentu, ten gatunek jest niezwykle wytrzymały i może przetrwać śmiertelne ataki oraz zregenerować utraconą tkankę, a przy odbiorze obrażeń ich siła może chwilowo wzrosnąć. Posiadając poziom upolowania równy 668, Meduzałpa jest bardzo potężnym stworzeniem. Wydaje się mieć zdolność oswajania lub kontroli węży, jako że widzimy ją w towarzystwie węży, które mogą wspomóc ją w walce. Świecące oczy Meduzałpy mogą wskazywać, że posiada moc podobną do swojej imienniczki, jednak nigdy nie zostało to pokazane, gdyż Sunny instynktownie zakrył oczy by unikać kontaktu z jej oczami. Nie wiadomo, czy jej "wężowe włosy" są zdolne do walki i jakie są ich umiejętnosci.

Historia

Wątek PARY

Gdy Czterech Niebiańskich Królów dotarło głębiej Strefy 7, stanęli w obliczu małego szympansa, który wezwał resztę grupy do zaatakowania ich. Po tym jak Zebra zabił szympansa, niezliczone gatunki naczelnych przybyły i przygotowały się do walki z Niebiańskimi Królami, w tym Meduzałpa. Sunny staje twarzą w twarz z bestią, ale szybko zakrywa oczy wyczuwając coś złowieszczego o oczach Meduzałpy. Królowie następnie próbowali odeprzeć małpy, ale ich bardzo przytłaczająca liczba okazała się dla nich zbyt wielka, ale nagle wszystkie małpy powstrzymały atak i zaczęły klęknąć przed gigantyczną małpą wielkości góry, która zbliżała się do nich. Jednakże zanim królowie mogą zmierzyć się z tym ogromnym wrogiem, wpadają w tajemniczej szczeliny w ziemi.

Ciekawostki

  • Bestia ta jest wzorowana i nazwana na Meduzie, greckiej przerażającej gorgonie.
  • Meduzałpa jest dziełem fana z Osaki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki