FANDOM

Manan
Manan.png
Nazwa
Japońska マナン
Rōmaji Manan
Inne Nazwy Smakoszowy Magik (グルメ手品師 (マジシャン) Gurume Majishan)
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nieznany
Status Profesjonalny
Przynależność Biotop 0
Zawód Łowca Smaków.png Łowca Smaków
Debiut
Manga Rozdział 193
Anime Odcinek 111
Galeria

Manan jest Łowcą Smaków znanym jako Smakoszowy Magik należącym do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Ma zielono-żółtą skórę, długie jasnoniebieskie włosy, które sterczą do góry. Ma także długie jasnoniebieskie wąsy. Nosi niebieski smoking przypominający skórę węża i ciemną muchę.

Osobowość

Nie wiele o nim wiadomo, po za tym, że jest skromy i mało mówi.

Umiejętności

Manan nazywany jest Smakoszowym Magikiem co sugeruje, że specjalistą w iluzji i sztukach magicznych. Prawdopodobnym przykładem jego umiejętności jest to, że może napełnić szklankę cieczą powyżej krawędzi bez rozlania. Jest też w stanie usłyszeć cichy głos Melka Pierwszego pokazując, że posiada wyjątkową zdolność słuchu.

Biorąc pod uwagę, że jest członkiem Biotopu 0, jest na tyle silny by wejść do Świata Smakoszy i przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

On i inni członkowie Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Na spotkaniu zapytał czy głównym tematem jest Oddział Smakoszy. Tłumaczył także co mówi Melk Pierwszy, gdyż nikt inny nie mógł go usłyszeć.

Manan wraz z Yosaku zostali wysłani do Ogrodu Smakoszy w sektorze G Świata Smakoszy. Na miejscu Manan chwali umiejętności znanego saiseiyi i jest zdziwiony, że w końcu nadszedł dzień ożywienia ZIEMI. Kaitora, dwóch nieznanych członków Oddziału Smakoszy oraz kilka Nitro stanęli im na drodze. Manan obserwuje Yosaku, gdy ten mówi Kaitorze, że chce o coś go zapytać.

Różnice Manga/Anime

Ciekawostki

  • Jego imię ma wiele znaczeń w różnych kulturach i językach, ale ma głównie gaelickie korzenie. Oznacza ono "nowy początek" lub "okazję".
  • Sztuczka napełniania szklanki powyżej krawędzi i formowania "wieży" z cieczy została po raz pierwszy opisana w słynnej chińskiej powieści "Podróż na Zachód", gdzie postać wykorzystuje podobną sztuczkę by stworzyć pałac z wina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki