FANDOM

Malee
Malee
Nazwa
Japońska マリー
Rōmaji Marī
Inne Nazwy Smakoszowy Mistrz Seitai (グルメ整体師 Gurume Seitai-shi)
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Biotop 0
Debiut
Manga Rozdział 193
Anime Odcinek 111
Galeria

Malee znany jako Smakoszowy Mistrz Seitai jest Powalającym Rzemieślnikiem należącym do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Ma wąsy i brodę, które połączone są z włosami. Jego broda oraz włosy tworzą wzór przypominający sieć, nadając mu niepowtarzalny wygląd. Nosi zielone kimono.

Osobowość

Jest spokojnym i odważnym człowiekiem oraz dobrym przyjacielem i sojusznikiem, który był wierny Ichiryuu i Guemonowi.

Umiejętności

Sądząc z jego pseudonimie, on jest mistrzem terapii Seitei, co oznacza, że ma ogromną wiedzę w dziedzinie medycyny. Biorąc pod uwagę, że jest członkiem Biotopu 0, jest na tyle silny by wejść do Świata Smakoszy i przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

On i inni członkowie Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Pyta Prezydenta IGO, czy to prawda, że Chin Chinchin został zaatakowany przez Oddział Smakoszy.

On i Guemon dotarli do Drzewa Narodzin Płaczu w sektorze B Świata Smakoszy by zdobyć zupę z Menu Pełnego Posiłku Acaci - PARĘ. Jednak Dores przybywa w tym samym momencie, eskortowany przez grupkę Nitro i szydzi z nich. Guemon pyta go, kim jest człowiek, na co on odpowiada. Guemon w odpowiedzi szydzi z Wykonawczego Kucharza Oddziału Smakoszy.

Wątek PARY

Malee i Guemon widziani są w Kanale Powrotu, gdy Niebiańscy Królowie i Komatsu wypili PARĘ. Wydawało się, że są martwi dopóki nie ujawnili jak było naprawdę. Guemon następnie wyjaśnił, że Malee wykonywał na nich powalenie, które sprawiło, że wyglądali tak, jakby byli martwi podczas walki z Niebieskim Nitro. Następnie Guemon wyjawia Sunnyemu lokalizację ich ciał, a on przynosi je, aby mogli zostać ożywieni za pomocą PARY. Następnie powalenie zostaje wycofane a oni wracają do swoich ciał i do świata żywych.

Różnice Manga/Anime

Więcej z Fandomu

Losowa wiki